مهلت ۱۰ روزه به خریداران تراکتور با امکان تمدید/ عذرخواهی از ایثارگران

تهران- ایرنا- رئیس مؤسسه طنین ایثارگران کشور گفت: با توجه به سرعت واگذاری تراکتورها متقاضیان توجه کنند مبلغ خرید تراکتور را باید ۱۰ روز پس از دریافت پیش فاکتور به قیمت روز کارخانه به صورت نقدی پرداخت کنند.

اسماعیل بیگ محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: متقاضیانی که قادر به پرداخت وجه مورد نظر در مهلت ۱۰ روزه نیستند، یک روز قبل از اتمام مهلت در نظر گرفته شده برای تمدید مهلت پرداخت با موسسه طنین ایثارگران با شماره تلفن ۰۲۱۵۵۴۰۳۴۱۳
۰۲۱۵۵۴۲۴۸۸۲ تماس حاصل کنند.

وی با بیان اینکه لیست اسامی متقاضیان خرید تراکتورها بعد از ثبت نام به مدت ۱۰ روز کاری توسط این موسسه به شرکت تراکتورسازی ارسال می شود و پیش فاکتورها به نمایندگی های محل سکونت متقاضی ارسال و بلافاصله با متقاضی تماس گرفته می‌شود، تاکید کرد: با توجه به تحویل فوری تراکتورها ایثارگران مبلغ مورد نظر را تهیه کنند تا با مشکل روبرو نشوند.

مهلت ۱۰ روزه به خریداران تراکتور با امکان تمدید/ عذرخواهی از ایثارگران

رئیس مؤسسه طنین ایثارگران کشور افزود: ایثارگران برای ثبت نام تراکتور می توانند مدارک خود را از طریق شماره ۰۹۹۴۵۷۴۰۸۵۷ به اپلیکیشن روبیکا ارسال کنند.

بیک محمدی ضمن عذرخواهی از ایثارگرانی که در ترافیک تماس مانده اند، گفت: علاوه بر شماره تماس ۰۲۱۵۵۴۲۴۸۸۲ برای رفاه حاصل ایثارگران شماره تلفن ۰۲۱۵۵۴۰۳۴۱۳ نیز با هفت داخلی برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha