۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85287055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت برند آروا با سوپر برند های بوش و متابو در سطح جهانی

یکی از ارزش‌های برجسته آروا، تعهد به کیفیت محصولات است. کارخانه آروا با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و فرآیندهای مدرن، تضمین می کند که محصولات تولیدی با استانداردهای جهانی همخوانی داشته باشند. در این مقاله با برند آروا و رقابت آن با سوپر برند های بوش و متابو در سطح جهانی آشنا می شوید.

آروا برندی که نام خود را از نام باستانی عقاب سرچشمه گرفته است. آروا به ارزش های خود پایبند است که با ویژگی های ذاتی عقاب هم خوانی دارد از جمله نیرومندی، تیزبینی و پرواز در اوج و دقیقا به همین علت آروا در آسمان خاورمیانه برای در اوج بودن با هر برندی حتی در سطح جهانی از جمله بوش و متابو رقابت می کند.

مسلماً پشت این ادعا سند و مدارکی قابل اثبات وجود دارد که با علم به آن ها می توان گفته های خود را در دنیای واقعی اثابت کرد.

پایگاه تولید محصولات با کیفیت دریک نگاه

واحدهای تخصصی که همانند بوش و متابو در کارخانه آروا وجود دارد و بر روی کیفیت تولید تاثیر گذار نیز هستند شامل واحد فنی و مهندسی، کنترل کیفیت (QC)، تضمین کیفیت (QA)، R&D، برنامه ریزی تولید، واحد انبار و تامین، HSE (بهداشت، ایمنی، و محیط زیست) و آزمایشگاه است.

تحقیق و توسعه (R&D):

وجود واحد R&D نشان می دهد که آروا به توسعه و بهبود محصولات خود اهمیت می دهد. این تمرکز یعنی تحقیق و توسعه برای افزایش کیفیت محصولات و استفاده از نوآوری های جدید

بهداشت، ایمنی، و محیط زیست (HSE)

واحد HSE در کارخانه نشان از توجه به سلامت و ایمنی کارگران و محافظت از محیط زیست دارد. این موارد نیز بسیار مهم برای همگام سازی تولید با استانداردهای بین المللی هستند.

کنترل کیفیت (QC) و تضمین کیفیت (QA)

واحدهای QC و QA به تضمین کیفیت محصولات و بهبود فرآیندها کمک می کنند. این واحدها شامل مواردی و فرایند های بسیاری مورد بررسی قرار می دهند که محصولات با کیفیت و مطابق با انتظارات مشتریان تولید می شوند.

انبار و تامین

انبار و تامین به عنوان یک بخش اساسی از تولید به حساب می آیند که مواد اولیه و قطعات مورد نیاز به موقع و با کیفیت تأمین شوند.

آزمایشگاه

وجود واحد آزمایشگاه به تجزیه و تحلیل محصولات و بررسی کیفیت آنها کمک می کند و از اطمینان از کیفیت محصولات اطمینان حاصل می کند.

استفاده از فناوری های مدرن برای تضمین کیفیت

یکی از ارزش های برجسته آروا، تعهد به کیفیت محصولات است. کارخانه آروا با استفاده از فناوری های پیشرفته و فرآیندهای مدرن، تضمین می کند که محصولات تولیدی، با استانداردهای جهانی همخوانی داشته باشند.

مواد اولیه با کیفیت بالا به کار می رود تا از کیفیت نهایی محصولات اطمینان حاصل شود و دقیقا به همین علت آروا گارانتی بلندمدت برای محصولات خود ارائه می دهد

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد کارخانه آروا، وجود تیم متخصص از مهندسان و کارشناسان در زمینه تولید ابزارهای صنعتی است. این تیم همراه با استفاده از تجهیزات پیشرفته، مسئولیت تضمین کیفیت محصولات را برعهده دارند و با رقبای برجسته مثل بوش و متابو در صنعت رقابت می کنند.

تنوع محصولات و بومی سازی آن ها

آروا در طراحی محصولات خود با تمرکز بر ارگونومیک بودن و بومی سازی نشان می دهد که به مشتریان و نیازهای داخلی آنان به خوبی اهمیت می دهد. علاوه بر این در کارخانه آروا، محصولات متنوعی از جمله اینورترهای جوشکاری و ابزارهای برقی و شارژی تولید می شود. این تنوع محصولات به آروا امکان می دهد تا به تمامی نیازهای مشتریان در انواع صنایع پاسخ دهد.

ویژگی های فرز ساخت ایران شرکت آروا

رقابت برند آروا با سوپر برند های بوش و متابو در سطح جهانی

فرز ها و مینی فرز های آروا به دلیل مزیت هایی بیشماری که دارند و نحوه تولید آن ها یکی از محصولاتی هستند که با بوش و متابو رقابت می کنند با این تفاوت که با قیمت مناسب تری در بازار عرضه می شوند چون ساخت داخل هستند.

از جمله ویژگی های بارز این فرزها و مینی فرز های آروا موارد زیر است:

حجم و ابعاد استاندارد: ابعاد استاندارد این دستگاه به کاربر اجازه می دهد تا کارهای مختلف با بار سنگین را با اطمینان انجام دهد.

نخ بندی با تراکم بالا: استفاده از نخ بندی با تراکم بالا به افزایش عمر مفید دستگاه و جلوگیری از آسیب به سیم های لاکی کمک می کند.

تعداد بالا پره ها و استحکام بالا فن: این ویژگی به بهبود خنک کنندگی دستگاه و افزایش بهره وری کمک می کند.

جنس کالکتور 100% مس: کالکتوری که از 100% مس ساخته شده است، دارای ضخامت بالاست و به طول عمر بیشتری کمک می کند.

پوسته گیربکس با آلیاژ با ضخامت بالا: پوسته گیربکس از بهترین آلیاژ با ضخامت بالا تولید شده و به استحکام دستگاه کمک می کند.

استفاده از گیربکس با آلیاژ Cr40 سخت کاری شده: گیربکس با آلیاژ Cr40 سخت کاری شده با دقت بالا تولید شده و از خوردگی گیربکس جلوگیری می کند.

استفاده از عایق با روکش الکترولایز: این ویژگی به جلوگیری از ورود اجسام خارجی به سیم ها کمک می کند.

استفاده از قطعه سافت استارتر: این قطعه به کنترل سرعت دستگاه در زمان شروع به کار کمک می کند و از آسیب به دستگاه در لحظه روشن شدن آن جلوگیری می کند.

استفاده از بلبرینگ های ضد غبار: استفاده از بلبرینگ های ضد غبار به طول عمر بیشتر و کاهش نیاز به نگهداری و تعمیر کمک می کند.

استفاده از روغن گیریس شل: این ویژگی به دستگاه امکان استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف، از شمال تا جنوب کشور، بدون تأثیرات آب و هوا مختلف از جمله گرما و سرما را می دهد.

برای اطلاع بیشتر از مدل های فرز و مینی فرز ساخت ایران شرکت آروا این صفحه را مشاهده کنید.

/ابزار-آلات-برقی/فرز-و-مینی-فرز/https://arvatools.com/shop

امیدوارم حال که با ویژگی های فرز های آروا آشنا شدید متوجه شده باشید که بی دلیل نیست که می گوییم با برندهای جهانی رقابت می کنیم.

برای مشاهده سایر محصولات آروا می توانید وب سایت این شرکت به آدرس arvatools.com را بازدید نمایید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha