پایان جنگ غزه نقطه آغاز تحول منطقه و جهان خواهد بود

زاهدان- ایرنا- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پایان جنگ غزه نقطه آغاز تحول بزرگ در منطقه و جهان خواهد بود گفت: هر زمان که مسلمانان فلسطینی با اتحاد و همدلی در مقابل دشمن صهیونیستی ایستادگی کردند موفق شدند و هرجا که مقاومت را کنار گذاشتند به سرانجام مطلوب نرسیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی روز شنبه در جمع بسیجیان زاهدانی اظهار کرد: ما در بسیج از سال قبل سه محور برای اقدامات خود قرار دادیم این محورها شامل جهاد خدمت، جهادد تبیین و جهاد امید آفرینی است که بسیجیان در پایگاه‌هایی مقاومت باید تلاش کنند در حوزه جغرافیایی خود جهاد خدمت را جدی گرفته و یاری‌رسان مردم محل خود باشند.

وی افزود: باید جهاد تبیین را جدی بگیریم و با مطالعه و شناخت صحیح از انقلاب اسلامی و کشور تلاش‌های دشمن برای القای ناامیدی در جامعه را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: از سال ۱۹۴۸ که رژیم غاصب صهیونیستی حکومت نامشروع خود را راه‌اندازی کرد این رژیم در حال ظلم و جنایت در فلسطین بوده از ابتدای پیدایش این رژیم نامشروع، آنها بیش از ۱۳۰ هزار نفر از مردم فلسطین را به شهادت رسانده‌اند.

وی تأکید کرد: از سال ۲۰۰۵ تا کنون که مقاومت فلسطین ساختار و تشکیلات جدی به خود گرفت رژیم غاصب صهیونیستی پنج جنگ تمام عیار را علیه باریکه غزه به راه انداخت؛ دشمن صهیونیستی به دنبال این بود تا مقاومت فلسطین را در هم بکوبد و مردم غزه را به سمت صحرای سینا کوچ دهد.

سردار شفائی افزود: عملیات طوفان الاقصی در واقع یک حرکت پیش‌دستانه از جانب مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بود و ثمرات بسیار بزرگی نیز داشت ما شک نداریم که نقطه پایان این جنگ نقطه آغاز تحول بزرگ در منطقه و جهان خواهد بود؛ اتفاقات رخ‌داده در این عملیات نشان داد که یک آرایش قدرت جدید در ابعاد مختلف از جمله جنگ اطلاعاتی روانی، فرهنگی و نظامی به وجود آمده است.

وی بیان کرد: حضور گسترده سران کشورهای مستکبر در اسرائیل در این چند روز نشان می‌دهد که شرایط به گونه‌ایست که رژیم نامشروع صهیونیستی در حال افول است و نیازمند یاری آنان است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: مخالفت امروز مردم اقصی‌نقاط جهان و مقابله با نظام سلطه و رژیم کودک کش صهیونیستی کم‌سابقه و انسجام امروز جریان مقاومت و جهان اسلام در تاریخ بی‌سابقه است؛ اسرائیل از بین خواهد رفت و این مساله امروز به یک اعتقاد قطعی در جهان اسلام تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha