۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۱۴
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85286761
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تشکیل ستاد بحران در آبدانان و اعزام تیم‌های ارزیاب و امدادی به مورموری

ایلام - ایرنا - مدیرکل ستاد پیشگیری از بحران استانداری استان ایلام از تشکیل ستاد بحران فوق العاده در آبدانان در پی زلزله ۵.۱ ریشتری در این شهرستان خبر داد.

«مجید بیگلریان» جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پی وقوع زلزله ۵.۱ ریشتری در منطقه سراب باغ مورموری از توابع شهرستان آبدانان ستاد بحران به ریاست فرماندار این شهرستان تشکیل شده است.

وی افزود: هرچند احتمال بروز خسارت های مالی وجود دارد اما هنوز گزارشی در خصوص خسارت های احتمالی جانی و مالی گزارش نشده است.

بیگلریان ادامه داد: اکنون تیم های ارزیاب و امدادی به منطقه کانون زلزله در سراب باغ مورموری اعزام شده اند.

وی تاکید کرد: در استان نیز دستگاه های عضو ستاد بحران اعم از خدماتی و امدادی در حالت آماده باش قرار دارند تا در صورت لزوم به منطقه اعزام شوند.

مدیرکل ستاد پیشگیری از بحران استانداری استان ایلام به مردم وحشت زده آبدانان خواست ضمن حفظ آرامش خود، اخبار موثق را از رسانه های معتبر و مسئولان پیگیری کنند و نسبت به شایعات بی توجه باشند.

«محمد رحمانی» فرماندار آبدانان نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: گزارشات اولیه حکایت از ترک خوردگی دیوار برخی منازل در سطح شهر آبدانان دارد و بررسی های بیشتر در شهرهای آبدانان، سرابباغ و مورموری ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۸:۳۰ عصر جمعه زلزله ای به شدت ۵.۱ ریشتر سراب باغ بخش مورموری از توابع شهرستان آبدانان را لرزاند.

شدت زمین لرزه در استان های خوزستان و لرستان و شهرستان های همجوار آبدانان نیز احساس شد.

سال ۱۳۹۳ نیز مورموری تجربه یک زلزله ۶.۲ ریشتری را پشت سر گذاشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha