۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۱۴
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85286713
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جنایتی دیگر از صهیونیست‌ها/ حمله به یک مدرسه با ۵۰ شهید + فیلم

تهران-ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی که از کشتار ملت بی‌گناه فلسطین در نوار غزه سیری ناپذیر است، عصر امروز (جمعه) با حمله به یک مدرسه در این باریکه، جنایت وحشیانه دیگری را در کارنامه سیاه خود ثبت کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، رسانه‌های فلسطینی در این باره اعلام کردند که عصر امروز ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی غیرانسانی دیگر مدرسه «البراق» در غزه را بمباران کرد.

شبکه الجزیره در این باره اعلام کرد که این مدرسه به صورت همزمان مورد حملات جنگنده‌ها و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

برپایه این گزارش، تا بدین لحظه حدود ۵۰ فلسطینی در این حمله به شهادت رسیده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز نیز بیمارستان «الشفاء» به عنوان بزرگ ترین بیمارستان نوار غزه را بمباران کرده بود که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها فلسطینی شده بود.

به گزارش ایرنا، در حالی عملیات طوفان الاقصی وارد سی و پنجمین روز خود شده که پیشتر سخنگوی وزارت بهداشت نوار غزه با اشاره به وضعیت فاجعه‌بار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این شهر، از افزایش آمار شهدای کادر درمان این شهر تا ۱۹۵ نفر خبر داده بود.

«اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر امروز در این باره اعلام کرد: تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی در روز سی و پنجم به ۱۱۰۷۸ شهید رسیده است.

وی گفت: در میان شهدا ۴۵۰۶ کودک، ۳۰۲۷ زن و ۶۷۸ سالمند وجود دارند.

القدره همچنین اعلام کرد که تعداد مجروحان جنایات رژیم صهیونیستی در ۳۵ روز اخیر نیز به ۲۷۴۹۰ تن افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha