۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبر: 85286334
T T
۴۶۰ نفر

برچسب‌ها

شرور باسابقه شهر گردشگری مازندران دستگیر شد

۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبر: 85286334
شرور باسابقه شهر گردشگری مازندران دستگیر شد

ساری- ایرنا- فرمانده انتظامی بابلسر گفت : شرور با سابقه این شهرستان که تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بود، با سابقه تیر اندازی به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پلیس مازندران، سرهنگ سید جعفر افضلی روز جمعه اظهار داشت: در پی دریافت دستور قضائی مبنی بر جلب و دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار و تحت تعقیب در شهرستان بابلسر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی با شناسایی مخفیگاه متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه این فرد که با مشاهده ماموران پلیس قصد متواری شدن داشته به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری و چهار قبضه سلاح سرد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بابلسر، اظهار کرد: متهم که از اراذل و اوباش سابقه دار و دارای سوابق متعدد کیفری اعم از شرارت، نزاع و درگیری، چاقوکشی و تیراندازی بوده پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه خود موجب ایجاد ناامنی در جامعه و سلب آسایش شهروندان شوند، برخورد جدی خواهد کرد.

بابلسر شهر ساحلی مازندران حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد که سالانه میزبان میلیون‌ها گردشگر داخلی و خارجی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha