بازدید شبانه وزیر کشور از سد باباحیدر چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-ایرنا- وزیر کشور در جریان سفر به چهارمحال و بختیاری ، پنجشنبه شب به صورت میدانی به همراه استاندار و جمعی از مسوولان استانی از سد غدیر باباحیدر بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی در ساعات پایانی پنجشنبه شب با حضور در شهرستان فارسان از روند اجرایی این طرح بزرگ بازدید میدانی کرد و در جریان پیشرفت سد قرار گرفت.

وزیر کشور در حاشیه بازدید از این سد گفت: کارهای ارزشمندی بخش‌های زیربنایی در چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

احمد وحیدی در محل کارگاه سد باباحیدر به خبرنگاران گفت: از ویژگی‌های پروژه‌های عمرانی این استان کاهش فاصله‌های زمانی ساخت است و سد باباحیدر پس از ۱۴ سال سابقه ساخت در این دولت ظرف ۶ ماه به نقاط پایانی خود رسیده است و با روحیه جهادی قرارگاه خاتم انبیاء و حمایت وزارت نیرو و استاندار چهارمحال و بختیاری این روند انجام شده است.

وی تصریح کرد: رنجیره‌های ارزش در برخی از محصولات در چهارمحال و بختیاری شکل گرفته است و این استان جای زیادی برای حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت دارد.

به گزارش ایرنا، عملیات اجرایی خط انتقال آب از سد غدیر باباحیدر به شهرستان فارسان جزو طرح‌های پیشران وزارت نیرو است که در کمترین زمان ممکن به اجرا درآمد و به صورت شبانه‌روزی شدن ادامه روند عملیات اجرایی ساخت سد ادامه دارد و این خط انتقال ۳۵ هزار و ۵۰۰ متر خط اصلی و ۹ هزار متر خط فرعی دارد.

با تکمیل و بهره‌برداری از طرح انتقال آب از سد غدیر باباحیدر به شهرستان فارسان آب آشامیدنی ۱۳۶ هزار نفر از اهالی این شهرستان به میزان۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب تامین می‌شود و با تکمیل و بهره‌برداری از این طرح قسمتی از کاهش اُفت آب‌های زیرزمینی شهرستان فارسان جبران خواهد شد.

به گزارش ایرنا، خط انتقال آب از سد غدیر باباحیدر به شهرستان فارسان در دولت سیزدهم با سرعت مطلوبی که داشته رکورددار کمترین زمان اجرا در کشور شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha