استاندار آذربایجان شرقی: غربی‌ها پیشرفت‌های ما را برنمی‌تابند

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: دنیای امروز، به سرعت در حال رشد و تعالی است و متوقف نمی شود و ما هم در بعضی حوزه ها مانند نانو فناوری و تولید رادیو داروها وضعیت بسیار خوبی داریم، اما غربی ها این را بر نمی تابند و می خواهند دستاوردهای ما را به نام خودشان بزنند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، عابدین خرّم در آیین نکوداشت روز جهانی استاندارد در تبریز افزود: تولید و صنعت، میدان رقابت هاست و هر کس دوام بیشتری در آن داشته باشد مورد تحسین است و کالایش مورد اقبال مردم قرار می گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از آنهایی که در الگو شدن و نمونه ماندن در حوزه تولید و صنعت سبقت گرفته اند، ادامه داد: این افراد امتیاز جامعه تولیدکنندگان صنعت تبریز را در سطح ملی و بین المللی ارتقا داده اند.

وی بیان کرد: اینکه این عده همواره در حال کار آفرینی، ابتکار و نوآوری هستند و تحول می آفرینند و با آن اعتماد مشتری و اطمینان او را جلب می کنند، جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه آنها به هر کاری که دست می زنند، به بهترین وجه آن را به سرانجام می رسانند؛ اظهار کرد: در حوزه ساخت و مهندسی، استان مهمی در کشور هستیم که باید برای حفظ این وضعیت با بکارگیری و تشخص دادن به نیروی کار بکوشیم.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی گفت: از همه آنهایی که تلاش کرده اند تراز تولید و کیفیت شان را نسبت به سال قبل بالا ببرند، قدردان بوده و مطمئن هستم همه تولیدکنندگان و صنعتگران استان در این مسیر گام بر می دارند.

خرّم افزود: از آنهایی هم که در سازمان استاندارد ایران و زیر مجموعه آن در آذربایجان شرقی، خط کش ارزیابی شان را برای بالا آمدن بهترین ها تنظیم می کنند و با نگاه تخصصی و کارشناسی و تطبیق گرایانه اقدام می کنند تا احساس تبعیضی به تولیدکنندگان و صنعتگران استان دست ندهد، سپاسگزار هستم.

وی ادامه داد: کارشناسان متخصص و اهل علم و فکر و اندیشه و تجربه و تولید برای انتخاب بهترین های حوزه تولید و صنعت می کوشند که موجب اطمینان تولیدکنندگان به استانداردسازی شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha