۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85285946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال صرف کنتورگذاری چاههای آب خواف شد

خواف-ایرنا- مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت‌: عملیات کنتورگذاری ۱۲ حلقه چاه آب شرب مناطق روستایی این شهرستان خراسان رضوی با صرف اعتبار بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن چهکندی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مناطق روستایی چاههای خواف به منظور مدیریت میزان تولید و مصرف آب، کاهش خطای انسانی و میزان هدر رفت و مقدار آب به حساب نیامده به سیستم کنتور الکترو مغناطیسی تجهیز شده اند.

وی بیان کرد: وضعیت منابع تامین آب روستاهای «نهور، مهرآباد، خرگرد، مجتمع کلاته های بخش مرکزی، سیجاوند، مجتمع شهید بهشتی بخش سلامی، خلط آباد، زوزن و برآباد» در خواف به صورت پیامکی قابل پیگیری است.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف اضافه کرد:‌ در راستای طرح رفع تنش آبی سه شهر و روستای بخش جلگه زوزن شهرستان خواف در سالجاری، یک حلقه چاه آب و مخزن ذخیره ۲ هزار مترمکعبی برای شهر قاسم آباد و روستاهای زوزن و اسدآباد این بخش در دست اجرا است.

از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha