تقویت شبکه اینترنت در شهرهای تفرش، آشتیان و فراهان مطالبه جدی مردم است

اراک - ایرنا - نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت شبکه اینترنت در این سه شهرستان مطالبه جدی مردم است و از وزارت ارتباطات انتظار می‌رود نسبت به تحقق این مهم توجه ویژه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، ولی الله بیاتی روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان تفرش که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، افزود: میانگین اینترنت در استان ۸۹ درصد و با آغاز دولت در این شهرستان به ۴۵ درصد و اکنون به ۸۵ درصد رسیده است.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کند تا مشکلات به حداقل برسد و در حوزه توسعه فیبر نوری هم حمایت‌های زیادی داشته است.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون وعده وزیر ارتباطات که در اسفندماه سال ۱۴۰۰ عنوان نموده‌ بود، بعد از ۲ سال مشکلات اینترنت حل می‌شود محقق شد و شهر تفرش از پنج شهر کشور است که خدمات به آن داده شده است.

بیاتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را یکی از وزارتخانه‌های موفق دولت عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرستان تفرش کوهستانی است شهروندان انتظار دارند تقویت سرعت اینترنت در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: سرعت اینترنت و آنتن‌دهی تلفن همراه در جادهای شهرستان تفرش بسیار ضعیف است و با توجه به اینکه جمعیت شهرستان تفرش در پایان هفته افزایش می‌یابد انتظار داریم سرعت اینترنت به عنوان مطالبه مردمی تقویت شود.

حضور در شهرستان‌های ساوه و شازند و شرکت در نشست شورای اداری استان مرکزی از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha