احداث شهرک یک هزار و ۳۰۰ قطعه ای طرح ملی نهضت مسکن در مهران

ایلام - ایرنا- استاندار ایلام با بیان اینکه شهرک یک هزار و ۳۰۰ واحدی طرح ملی نهضت مسکن در مهران احداث می شود، گفت: بیش از ۲ هزار نفر متقاضی مسکن ملی در این شهرستان هستند.

به گزارش ایرنا، «حسن بهرام نیا» روز پنجشنبه در بازدید از محل اجرای طرح ملی نهضت مسکن در مهران، اظهار کرد: پروژه نهضت ملی مسکن در مهران با یک هزار و ۳۱۷ واحد در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه برای این طرح بیش از ۱۰۰ هکتار زمین در اختیار نهضت ملی مسکن قرار گرفته است، افزود: عملیات زیرسازی و تسطیح این زمین در مهران توسط پیمانکار در حال انجام است.

بهرام نیا با اشاره به اینکه بیش از ۲ هزار نفر در شهرستان مهران متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند، گفت: تمام زیرساخت ها، امکانات و معابر این زمین طراحی و پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه آینده ای روشن برای این شهرک با توجه به ظرفیت های مهران متصور است، خاطر نشان کرد: آنچه که در یک شهرک از جمله دستگاه های خدماتی و بهداشتی لازم است در این طرح دیده شده است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه با فعالیت شبانه روزی و تا یک ماه آینده عملیات اجرایی ساخت نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر این مجموعه نیروهای مسلح و افرادی که تحت پوشش ادارات حمایتی قرار دارند نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام نیز در این خصوص اظهار کرد: در حال حاضر کار تسطیح و آماده سازی این زمین در حال انجام است و دستگاه های مختلف در این طرح مشغول به کار هستند.

«فرشاد دوستی» با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۱۵۵ نفر در طرح ملی نهضت مسکن در شهر مهران ثبت نام کرده اند، افزود: سهمیه شهر مهران ۶۰۷ نفر است که از این تعداد ۳۳۵ نفر تأیید نهایی شده و حدود ۳۰ نفر نی‍ز واریز وجه برای طرح ملی نهضت مسکن داشته اند.

وی بیان کرد: تلاش ما بر این است که ظرف یک ماه آینده کار آماده سازی این زمین را به اتمام رسانده و قطعات زمین را به متقاضیان واگذار کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت این زمین و همچنین بحث منطقه آزاد تجاری مهران، آینده این ساخت و سازها را شهر مهران بسیار روشن است.

گفتنی است، استاندار ایلام به منظور بازدید از روند اجرایی پروژه های در دست اقدام به شهرستان مرزی مهران سفر کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha