۳۵۴ خانه گردشگری در تهران ایجاد می‌شود

تهران بزرگ - ایرنا - رییس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران درباره خدمات رسانی به گردشگران گفت: ما در شورای شهر در حال ایجاد ۳۵۴ خانه گردشگری در ۳۵۴ محله پایتخت هستیم تا با راه‌اندازی آن رویداد بهتری برای گردشگران رقم بزنیم.

به گزارش ایرنا از شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی روز چهارشنبه در نشست مجمع تشکل‌های ملی گردشگری ایران اظهار کرد: در تهران شاهد ۱۰ میلیون جمعیت و اماکن و فضاهای فراغتی و گردشگری هستیم که برای آن تسهیلاتی وجود ندارد.

وی افزود: دغدغه ما در تهران این است که پایتخت را به مقصد گردشگری تبدیل کنیم در حالیکه به مبدایی تبدیل شده که مردم دنبال فرصتی برای تعطیلات و خروج از تهران هستند.

علوی تاکید کرد: گاهی اوقات دستورالعمل‌های موجود برای خارج از شهر تهران تعریف شده‌اند وجود خلأ‌های موجود در شهر تهران موجب جمع‌بندی برای تأسیس هلدینگ گردشگری شد که امیدواریم مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد با همراهی وزارت گردشگری مشکلات موجود در این زمینه را شناسایی و راهکاری قانونی برای آن ارائه دهند.

گفتنی است در این نشست، علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، حسین ساری مدیرکل حوزه ریاست وزارت میراث فرهنگی و حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد و مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha