۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85285058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح امنیت و آرامش در شهرستان ری

۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبر: 85285058
اجرای طرح امنیت و آرامش در شهرستان ری

شهر ری - ایرنا - بازداشت سارق به عنف خودرو در کمتر از ۲ ساعت ، دستگیری یک سوداگر مرگ و همچنین اجرای طرح امنیت و آرامش در شهرستان ری از اهم اخبار اقدامات پلیس در این شهرستان در جنوب پایتخت است.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ سیدرضا عمادالدین جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ری در پی دریافت یک خبر موثق مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر از استان های جنوبی کشور به شهر تهران توسط راننده یک دستگاه خودروی پژو پارس، ضمن تکمیل اقدامات اطلاعاتی، مسیرهای احتمالی حضور این محموله را شناسایی کردند.

وی با اشاره به اینکه در رصدهای اطلاعاتی به دست آمد راننده خودروی در حال انتقال مواد می باشد افزود: در این راستا چند تیم از ماموران این پلیس با همکاری یکدیگر، ضمن شناسایی محور تردد این خودرو و استقرار در در محورهای مواصلاتی احتمالی، با پایش چندین ساعته ، در نهایت روز گذشته موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو ۵ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به صورت حرفه ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ عمادالدین با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد اظهار داشت: با توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ، نیاز است خانواده ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب های مواد مخدر بالا برده و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتیاد، همواره در افزایش اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر تلاش کنند .

وی تاکید کرد: عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگذار نخواهد بود.

دستگیری سارق به عنف خودرو در کمتر از ۲ ساعت

اجرای طرح امنیت و آرامش در شهرستان ری

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق به عنف خودرو در کمتر از ۲ ساعت خبرداد و گفت: خودرو مسروقه از متهم کشف شد.

سرهنگ عمادالدین در تشریح این خبر بیان کرد: شانزدهم آبان ماه سال جاری فردی به کلانتری «حسن آباد» مراجعه و اظهار داشت، روزجاری وقتی که با خودرو در حال رفتن به پارکینگ منزل بودم شخص جوانی با تهدید چاقو خودروی مرا سرقت و متواری شد، که موضوع سریعاً در دستورکار عوامل تجسس کلانتری آن محله قرار گرفت.

وی افزود: پس از اعلام مشخصات خودرو مسروقه به واحد های گشت محسوص و نا محسوص طرح مهار اجرا و پس از ۲ ساعت ماموران کلانتری ۱۷۶ خودرو مذکور را با فرد سارق مشاهده کردند. در این حین ماموران در یک عملیات پلیسی نسبت به دستگیری آن اقدام و پس از متوقف کردن خودرو سارق را به همراه خودرو مسروقه به کلانتری منتقل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم ۳۰ ساله در تحقیقات اولیه به سرقت به عنف خودرو اعتراف نمود و انگیزه خودرا از سرقت برطرف کردن نیاز های مالی خود بیان کرد.

عمادالدین در پایان با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، از مردم خواست: خودرو را حتی الامکان در محل های نصب دوربین پارک شود و از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو خودداری نمایید.

اجرای طرح "امنیت و آرامش" در شهرستان ری

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح امنیت و آرامش در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان ری، خبرداد.

عمادالدین گفت: در این طرح در بحث پیشگیری، شناسایی سارقان، اوباش و مجرمانی که بدنبال ایجاد اخلال در نظم و امنیت جامعه بودند، اقدامات خودرا انجام داده و ۲۰ سارق و مالخر در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه اجازه نخواهیم داد سارقان و مجرمان با اقدامات مجرمانه خود امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند، گفت: جمع آوری ۴۱ معتاد متجاهر ، دستگیری ۳۰ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر از دیگر دست آورد های این طرح است.

سرهنگ عمادالدین در ادامه تصریح کرد : در اجرای طرح در ۲۴ ساعت گذشته از ۹۴ واحد صنفی بازدید و ۵ واحد صنفی متخلف پلمپ گردید.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ۵۱ اتباع غیر مجاز در اجرای طرح امنیت و آرامش در شهرستان ری دستگیر گردید، افزود: اتباع غیر مجاز دستگیر شده با دستور قضائی به کشور خودشان بازگردانده می شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: پلیس به عنوان خدمتگزاران مردم تا پای جان در خدمت امنیت و آرامش شهروندان است و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد.

آغاز اجرای طرح برخورد با فالگیرها و رمال های اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع)

در راستای اجرای تدابیر سرهنگ طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری و حمایت دادستان شهرری طرح برخورد با فالگیرها و رمال های اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع)توسط پلیس اطلاعات این فرماندهی، آغاز و ۹ اخطار پلمپ واحدصنفی صادر گردید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha