۱۰۰ درصد مصوبات صندوق کارآفرینی اُمید چهارمحال و بختیاری در سفر رییس‌جمهور محقق شد

شهرکرد- ایرنا- مدیر صندوق کارآفرینی اُمید چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند اختصاص تسهیلات و اعتبارات گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات این صندوق در سفر رییس‌جمهور به استان محقق شده است.

پژمان نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در سفر نخست رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری سه مصوبه برای صندوق کارآفرینی اُمید استان در نظر گرفته شد.

وی افزود: در این سفر قرار شد صندوق کارآفرینی اُمید چهارمحال و بختیاری ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال بانوان پرداخت کند که تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال یعنی ۲ برابر مصوبه پرداخت شده است.

نوروزی تصریح کرد: در سفر نخست رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری قرار شد ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای ۳۹ طرح اشتغال‌زا در استان پرداخت شود که ۱۰۰ درصد اجرایی و عملیاتی شد.

وی یادآور شد: در این سفر همچنین قرار شد صندوق کارآفرینی اُمید چهارمحال و بختیاری ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای نامه‌های مردمی در سفر رییس‌جمهور به استان اختصاص دهد.

نوروزی اظهار داشت: براساس این مصوبه ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۳۰۰ نفر از افرادی که در سفر رییس‌جمهور به استان نامه درخواست تسهیلات داده بودند، پرداخت شد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس‌جمهور در ادامه سفرهای استانی خود روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه ۱۴۰۱ به‌همراه جمعی از اعضای هیات دولت به چهارمحال و بختیاری سفر کرد تا از نزدیک مسائل این استان را مورد بررسی قرار دهد.

در جریان این سفر ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت و برای طرح‌های بالای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی ردیف اعتباری در نظر گرفته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha