۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85285009
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت‌سازی ۸۰ فرصت سرمایه‌گذاری در خوزستان

۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴
کد خبر: 85285009
ظرفیت‌سازی ۸۰ فرصت سرمایه‌گذاری در خوزستان

اهواز- ایرنا - مشاور حوزه بازرگانی خارجی، اتصال بازرگانان و کارخانجات تولیدی به بازارهای هدف استاندار خوزستان گفت: یکصد فرصت سرمایه‌گذاری استان در سال جاری هدفگذاری شده که تاکنون ۸۰ فرصت بر اساس تعریف جهانی در خوزستان شناسایی شده است.

مهدی عرفانی‌فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شرایط و بستر سرمایه‌گذاری برای این تعداد فرصت فراهم است و تمامی ظرفیت‌های تعریف شده مورد تایید وزارت امور اقتصادی و دارایی هستند.

وی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شناسایی شده را در تمامی بخش‌های صنعتی، کشاورزی و تولیدی عنوان کرد و افزود: یکی از راهکارهای توسعه اقتصادی، اشتغال‌زایی و ایجاد اقتصاد مولد، جذب و هدایت سرمایه گذاران به سمت فرصت‌ها است.

ظرفیت‌سازی ۸۰ فرصت سرمایه‌گذاری در خوزستان

عرفانی‌فر با تاکید به اینکه خوزستان باید تبدیل به یک قطب تجاری در منطقه شود ادامه داد: عواملی از جمله رفع نواقص مرزها و گمرکات استان، تشکیل بانک اطلاعاتی تولید کنندگان محصولات با ارزش تجاری، تدوین اطلس تجاری، راه اندازی نمایشگاه دائمی محصولات تجاری خوزستان و شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری استان راهگشای رونق اقتصادی و تجاری در خوزستان است.

مشاور حوزه بازرگانی خارجی و اتصال بازرگانان و کارخانجات تولیدی به بازارهای هدف استاندار خوزستان در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه "کیش اینوکس" افزود: در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در حوزه‌های سرمایه گذاری، کشاورزی، صنعتی، معدنی، نفتی، پتروشیمی، فولادی، دانش بنیانها، گردشگری، علمی و ورزشی ارائه شد.

نمایشگاه بین المللی کیش اینوکس با حضور ۲۰۰ شرکت از تاریخ ۱۵ تا ۱۸ آبان ماه جاری برپا شده است.

وی با بیان اینکه ۸۰ ظرفیت اقتصادی خوزستان در این نمایشگاه معرفی شد گفت: مسئولان و فعالان اقتصادی استان با هدف بسترسازی به منظور تامین مالی طرح ها، معرفی جذابیت‌های استان به بخش خصوصی و گسترش ارتباطات بین المللی در این نمایشگاه حضور یافتند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان همایش معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری خوزستان با حضور نمایندگانی از ۱۰ کشور، آذرماه امسال در استان برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha