حیدری: عملکرد ۱۰۰روزه هاشمی باعث رشد ورزش کشور شده است/ ساخت ورزشگاه جدید لازم بود

تهران -ایرنا- رئیس فدراسیون نجات غریق به عملکرد وزیر ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: وی به عنوان مدیر باسابقه، توانسته در این مدت باعث رشد ورزش کشور شود. از نکات بارز مدیریت او ایجاد همدلی و اتحاد در بدنه ورزش کشور است که این اتحاد می‌تواند به رشد و توسعه ورزشی کشور کمک شایانی کند.

مهدی حیدری در گفت‌وگویی با ایرنا به عملکرد ۱۰۰ روزه کیومرث هاشمی در وزارت ورزش اشاره کرد و اظهار داشت: هاشمی از مدیران باسابقه و توانمند ورزش کشور محسوب می‌شود و با توجه به اینکه از بدنه ورزش است درک درستی از مسائل ورزش ایران دارد. با حضور او در راس ورزش کشور، شاهد روزهای خوبی هم در بَُعد قهرمانی و هم در بُعد همگانی خواهیم بود.

وی ادامه داد: هاشمی زمانی که رییس کمیته ملی المپیک نیز بود ، همانند الان با شناخت کامل به رشد ورزش قهرمانی توجه داشت. وی به عنوان مدیر باسابقه، توانسته در این مدت باعث رشد ورزش کشور شود. از نکات بارز مدیریت او ایجاد همدلی و اتحاد در بدنه ورزش کشور است که این اتحاد می‌تواند به رشد و توسعه ورزشی کشور کمک شایانی کند.

رئیس فدراسیون نجات غریق همچنین به برنامه وزارت ورزش برای ساخت مجموعه ورزشی در تهران نیز اشاره کرد و گفت: به طور قطع ایجاد این مجموعه می‌تواند برای کلانشهر تهران حساس و کاربردی باشد. زمانی که استادیوم آزادی، شیرودی و تختی در تهران ساخته شد، جمعیت تهران کمتر از الان بود. می‌طلبد که با رشد جمعیت کشور مجموعه‌ای جدید در تهران ساخته شود تا نیازهای ورزش قهرمانی برطرف شود.

وی ادامه داد: با نگاه مثبت رییس جمهور و توجه وزیر ورزش و جوانان به این امر، ایجاد این مجموعه ورزشی می‌تواند به ورزش قهرمانی و تیم‌های ملی کمک کند. ورزش قهرمانی نیازمند برخی امکانات زیر ساختی از جمله زمین و سالن‌های متعدد اختصاصی رشته‌های قهرمانی است که ایجاد آن با توجه به درنظر گرفتن استانداردهای جهانی به کسب موفقیت‌های بیشتر در ورزش قهرمانی کمک خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha