۱۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۸
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85284797
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری قاتل فراری در دلفان و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری قاتل فراری در دلفان، کشف کالای قاچاق در شهرستان های خرم آباد و پلدختر و بازداشت سارقان حرفه ای سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز چهارشنبه هفدهم آبان ماه است.

دستگیری قاتل کمتر از ۷۲ ساعت در دلفان

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سرهنگ نجف علی بارانی فرمانده انتظامی دلفان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی در کمتر از ۷۲ ساعت قاتل فراری را در اطراف این شهرستان شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دلفان با اشاره اینکه علت و انگیزه قاتل اختلافات ملکی اعلام شده است بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان و کشف ۲۷ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: سارقان مشاعات ساختمانی دستگیر شدند و به ۲۷ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ نبی اله قاسمی گفت: پس از وقوع یک فقره سرقت مشاعات ساختمانی در خرم آباد، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با انجام اقدامات پلیسی ۲ سارق را در این رابطه شناسایی و با هماهنگی های قضائی در ۲ عملیات جداگانه دستگیر کردند که در تحقیقات به عمل آمده به ۲۷ فقره سرقت مشاعات ساختمانی در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف کالای قاچاق در پلدختر

فرماندهی انتظامی شهرستان پلدختر گفت: ماموران انتظامی در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری حامل بار مشکوک شدند و طی یک عملیات آن را متوقف کردند.

سرهنگ شاپور گراوند اظهارداشت: در بازرسی از این خودرو پنج هزار عدد شیر آلات اطفای حریق به همراه لوازم جانبی و اتصالات قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را بیش ازپنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف کالای قاچاق در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد در راستای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به چهار دستگاه خودروی حامل بار قاچاق مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

سردار یحیی الهی داشت: در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق مانند ۶ دستگاه کولر گازی، سه دستگاه ماشین ظرفشویی، یک دستگاه یخچال دوقلو، ۲۵ طاقه بزرگ پارچه، ۳۰ ثوپ کاپشن مردانه و سه هزار و ۷۰۰ قلم لوازم آرایشی کشف شد و در این رابطه چهار نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش کالاهای مکشوفه طبق نظر کارشناسان هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان کرد: قاچاق کالا پایه های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می کند بنابراین می طلبد دیگر دستگاه ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha