مدال طلای آسیایی به تمام دشواری‌ها می‌ارزد

اصفهان - ایرنا - قهرمان دو و و میدانی در پاراآسیایی هانگژو گفت: کسب مدال طلا در این بازی‌ها به تمام دشواری‌هایی که در پنج سال اخیر متحمل شدم می‌ارزد.

هاجر صفرزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با تلاش فراوان و تمرینات مستمر در پنج سال اخیر موفق به تبدیل مدال نقرهِ بازی‌های آسیایی دوره قبل در جاکارتا اندونزی، به مدال طلای این دوره در هانگژو شدم.

وی با بیان اینکه سطح مسابقات امسال خیلی بالا بود، تصریح کرد: رقیبان در بازی‌های آسیایی نفر سوم جهان و قهرمان ماده ۱۰۰ متر بودند، اما با اینحال رکورد بازی‌های آسیایی را شکستم و این افتخار برای ایران به‌دست آمد که آن را به مردم ایران و استان، خانواده و مربی‌ام تقدیم می‌کنم.

بانوی اصفهانی تیم ملی پارا دو و میدانی ادامه داد: متاسفانه ماده ۴۰۰ متر با ناداوری و اعلام خطایی که ما اصلا متوجه نشدیم چه بوده است، ختم به خیر نشد و به مرحله بعدی صعود نکردم و مدال طلا از دست رفت، ولی با این وجود در دور مقدماتی این ماده رکورد آسیایی را زدم.

صفرزاده با اشاره به اینکه برای مسابقات جهانی به میزبانی ژاپن و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس انگیزه بالایی دارد، اضافه کرد: همانطور که مسوولان از ما انتظار مدال دارند ما ورزشکاران نیز از متولیان امر انتظار حمایت داریم.

به گزارش ایرنا، چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی در شهر هانگژو چین برگزار شد و نمایندگان ایران با کسب ۴۴ مدال طلا، ۴۶ مدال نقره و ۴۱ مدال برنز و مجموع ۱۳۱ مدال، بالاتر از ژاپن و کره‌جنوبی در رده دوم قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha