نهضت ملی مسکن شهرستان بروجن ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح‌های مسکن گفت: پیشرفت فیزیکی طرح‌های نهضت ملی مسکن شهرستان بروجن به ۳۵ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود ابراهیمی روز سه‌شنبه در بازدید از روند اجرایی ساخت طرح‌های نهضت ملی مسکن شهرستان بروجن تاکید کرد: هم‌اکنون ۳۰۲ واحد مسکونی آپارتمانی مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان در حال ساخت است.

وی افزود: در این بازدید به پیمانکار طرح ۳۰۲ واحدی نهضت ملی مسکن شهرستان بروجن تاکید شد که در عملیات اجرایی ساخت این واحدها تسریع کنند.

فرماندار بروجن نیز گفت: متقاضیان طرح‌ نهضت ملی مسکن سهم آورده خود را سریع‌تر تامین و پرداخت کنند تا روند تکمیل و بهره‌برداری از این طرح تسریع شود.

فتاح کرمی تصریح کرد: بخشی از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بروجن تا دهه فجر سال‌جاری تکمیل و تحویل متقاضیان واجد شرایط می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و تسریع در روند تکمیل و بهره‌برداری طرح نهضت ملی از مهم‌ترین خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم این استان است.

در طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور هدف‌گذاری شده که از این تعداد سهم چهارمحال و بختیاری سالانه دست‌کم ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha