مدیرعامل شرکت IPPR چین: همکاری با ایران باعث افتخار است

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت IPPR چین گفت: همکاری با وزارت ورزش ایران برای ساخت مجموعه ورزشی موجب افتخار است.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، تفاهم‌نامه همکاری، مشاوره طراحی و ساخت مجموعه ورزشی فرهنگی تهران، بین وزارت ورزش و جوانان و شرکت چینی IPPR به امضا رسید.

شن گان مدیرعامل شرکت IPPR در این خصوص با ابراز خرسندی از حضور در ایران، گفت: از طرف شرکت IPPR افتخار حضور در این جلسه را دارم. این یک شرکت دولتی دارای پروژه در بیش از ۱۰۰ کشور جهان در ۶ قاره است. شرکت IPPR در حوزه ورزش، پروژه‌های بین‌المللی بسیاری اجرا کرده است که از آن جمله می‌توان به مجموعه ورزشگاه المپیک پکن، مجموعه المپیک زمستانی پکن، مجموعه ورزشی چنگدو برای مسابقات دانشگاهی سال ۲۰۲۱ و ورزشگاه هانگژو برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۰ اشاره کرد. این شرکت مجموعه ورزشی شهر تاشکند برای المپیک جوانان را آماده و با بیش از ۳۵۰۰ نفر پرسنل در اجرای پروژه‌ها و مدیریت پروژه اقدام می‌کند. باعث افتخار است که در این پروژه بسیار راهبردی با ایران همکاری خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: باعث افتخار ماست که طرف ایران به ما اطمینان کرده و این اطمینان از طرف چین نیز وجود دارد. به طور قطع شرکت در طول اجرای پروژه از توان داخلی برای کمک در طراحی و ساخت استفاده خواهد کرد. تا به حال شرکت IPPR بخشی از کارهای زودهنگام را در خصوص این پروژه انجام داده که شامل مطالعات زمین شناسی منطقه مورد نظر پروژه است. ضمن این که درخصوص برنامه‌ریزی طراحی پروژه هم اقداماتی انجام داده‌ایم. درخصوص طراحی پروژه تاکید ما بر استفاده از فناوری‌های برتر و سبز است. به طور قطع شرکت از توان پیمانکاران داخلی و نیز انعکاس فرهنگ ایران در این پروژه استفاده خواهد کرد. در اجرای پروژه مفتخریم که از همراهی و اعتماد وزارت ورزش و جوانان استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha