۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85284035
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ معتاد ‌و سارق در خمینی شهر دستگیر شدند

۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱
کد خبر: 85284035
۸۰ معتاد ‌و سارق در خمینی شهر دستگیر شدند

اصفهان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری ۸۰ معتاد مُتجاهر، سارق و مُخل نظم عمومی با اجرای طرح «امنیت محله محور» توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایرنا ‌به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ غلامرضا براتی عصر سه‌شنبه افزود: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور در خمینی شهر، نقاط آلوده و جُرم‌ خیز این شهرستان با دستگیری سارقان، خُرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر توسط مأموران انتظامی این شهرستان پاکسازی شد.

وی افزود: در این طرح، ماموران پس از انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، پنج محکوم دستگاه قضائی را که مدت‌ها متواری بودند، شناسایی و در چند عملیات هماهنگ در مخفیگاه‌هایشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خمینی شهر افزود: همچنین در طرح مذکور سه دستگاه خودرو ، ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه دوچرخه مسروقه نیز کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

سرهنگ براتی با اشاره به این که متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند، افزود: طرح‌های امنیت محله محور با هدف دستگیری مُخلان نظم و امنیت عمومی برابر گزارش‌های مردمی بصورت متناوب در سطح شهرستان خمینی شهر اجرا و ماموران پلیس با قاطعیت با هنجارشکنان و برهم زنندگان آسایش شهروندان برخورد می‌کنند.

شهرستان خمینی شهر در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.‌

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha