پیروزی نمایندگان چین و ژاپن در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

تهران- ایرنا- نمایندگان چین و ژاپن در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا توانستند حریفان خود را شکست بدهند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با برگزاری ۲ دیدار همزمان در منطقه شرق پیگیری شد.

شاندونگ تایشان چین در گروه G پذیرای اینچئون یونایتد کره جنوبی بود. دو تیم در نیمه اول نتوانستند موقعیتی رو دروازه‌های یکدیگر ایجاد کنند و بازی در نیمه اول مساوی شد. در نیمه دوم در دقیقه ۵۴ لی یوآن توانست گل نخست تیم شاندونگ تایشان را به ثمر برساند. در دقیقه ۶۵ وون هان مدافع تیم اینچئون مرتکب اشتباه شد و دروازه خودشان را باز کرد. در دقیقه ۷۶ کریسان گل سوم را از روی نقطه پنالتی زد. در دقیقه ۹۰ کیم دو هیوک گل اول اینچئون را به ثمر رساند و توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند. در نهایت بازی با نتیجه ۳ بر یک به نفع شاندوگ تایشان به پایان رسید.

شاندونگ تایشان با این برد ۹ امتیازی شد و در صدر جدول گروه G قرار گرفت.

پیروزی نمایندگان چین و ژاپن در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

در دیگر دیدار همزمان و از گروه I، کاوازاکی ژاپن در خانه خود مقابل پاتوم تایلند قرار گرفت. در دقیقه ۱۶ واکیزاکا توانست از روی نقطه پنالتی دروازه تیم میهمان را باز کند. در دقیقه ۳۳ سانگ کراسین گل تساوی بخش تیمش را به ثمر رساند. در دقیقه ۴۰ واکیزاکا دوباره از روی نقطه پنالتی دروازه نماینده تایلند را باز کرد و در دقیقه ۴۱ سانگ کراسین گل دوم تمیش را به ارمغان آورد و بازی در نیمه اول با نتیجه دو بر دو به پیایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۷ آلوارز اخراج شد و نماینده تایلند ۱۰ نفر به کار خود ادامه داد. در دقیقه ۶۸ یامامورا گل سوم کاوازاکی را به ثمر رساند. در دقیقه ۹۰ میاشیرو توانست گل چهارم کاوازاکی را به ارمغان بیاورد. بازی با نتیجه چهار بر دو به به صود کاوازاکی ژاپن به پایان رسید. کاوازاکی با این برد ۱۲ امتیازی شد و سایر رقبا در جدول فاصله گرفت.

پیروزی نمایندگان چین و ژاپن در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا

در حساس‌ترین دیدار هفته چهارم از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز، استقلال تاجیکستان در ورزشگاه ورزشگاه پامیر میزبان پرسپولیس ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha