قهرمان پرورش اندام جهان مدال طلایش را به شهید سعید زارع تقدیم کرد

دزفول-ایرنا- محمد مفتخر ملی پوش پرورش اندام کشورمان که اخیرا در مسابقات جهانی اسپانیا موفق به کسب مدال طلا شد، مدالش را به صورت نمادین به شهید سعید زارع شهید اهل میانرود دزفول تقدیم کرد.

محمد مفتخر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا احساسش از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی را وصف ناپذیر خواند و افزود: شیرینی کسب این مدال به اندازه‌ای زیاد است که نمی‌توانم احساسم را در قالب کلمات بیان کنم.
وی ادامه داد: برای رسیدن به این عنوان حدود چهار سال تلاش کردم و سال گذشته در وزن ۷۵ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلای جهانی در اسپانیا شدم.
این قهرمان اهل میانرود دزفول اظهار کرد: امسال در وزن بالاتر موفق به کسب مدال طلای جهانی شدم، هشت ماه با وجود هزینه‌های سرسام آور فعلی رژیم گرفتم و موفق شدم به هدفم برسم.
مفتخر، خانواده و دوستانش را در رسیدن به این مقام دخیل دانست و گفت: طی این سالها از هیچ حمایت مالی بهره مند نشدم.
این قهرمان طلای جهانی پرورش اندام به مسابقه هادی چوپان در مسترالمپیا اشاره کرد و گفت: حق چوپان کسب مقام اول بود ولی در حقش ناداوری شد؛ متاسفانه ناداوری در رشته ما زیاد است.
وی که سابقه کسب سه مدال طلای کشوری، یک طلای آسیا و ۲ طلای جهانی اسپانیا را دارد از مسوولان خواست ورزشکاران پرورش اندام را مانند دیگر رشته‌ها ببینند و قانونی که در مجلس تصویب شده را اجرا کنند.

مفتخر با بیان اینکه دید مسوولان نسبت به رشته پرورش اندام با دیگر رشته‌ها متفاوت است، اظهارکرد: متاسفانه توجه زیادی به ما ورزشکاران رشته پرورش اندام نمی‌شود.

وی از مسوولان دزفول خواست مصوبات مجلس درخصوص اعطای زمین یا خانه به ورزشکاران قهرمان جهان را اجرا کنند؛ توقع شغل نداریم ولی انتظار می رود اهدای زمین یا خانه که مصوبه مجلس است اجرا شود.

محمد مفتخر، ملی پوش کشورمان یکشنبه در روز چهارم مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی جهان ۲۰۲۳ اسپانیا در رشته بادی بیلدینگ موفق به کسب مدال طلای شد.

شهید سعید زارع شهید اهل میانرود دزفول ۳۱ شهریور سال ۱۳۹۷ در رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس در بلوار قدس اهواز حضور داشت که هدف تیر تروریست‌ها قرار گرفت و به همراه ۲۲ نفر دیگر به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha