۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبر: 85283691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عاملان نزاع دسته‌جمعی در نرماشیر دستگیر شدند

۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبر: 85283691
عاملان نزاع دسته‌جمعی در نرماشیر دستگیر شدند

کرمان - ایرنا - فرمانده انتظامی نرماشیر از دستگیری ۹ نفر از عاملان نزاع دسته‌جمعی در یکی از محله‌های این شهر خبر داد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کرمان، سرهنگ رضا زیدآبادی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در یکی از محله های این شهر، تیمی از عوامل انتظامی به سرعت به محل اعزام و با بررسی ماموران از صحنه مشخص شد تعدادی از اهالی در پی اختلافات خانوادگی با یکدیگر درگیر شده اند.

سرهنگ زیدآبادی تصریح کرد: در پی وقوع این نزاع تعداد ۹ نفر از طرفین این درگیری دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت و به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و حمایت دستگاه قضایی با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد.

افزایش ۱۰۶ درصدی کشف سرقت خودرو در کهنوج

فرمانده انتظامی کهنوج نیز با تشریح برخی اقدامات این فرماندهی از ابتدای سال جاری تاکنون، از افزایش ۱۰۶ درصدی کشف خودروهای سرقتی در این شهرستان خبر داد و گفت: همواره برای افزایش احساس امنیت و رضایتمندی مردم تلاش می کنیم.

سرهنگ علیرضا امیری بیان داشت: با توجه به اینکه کهنوج در چهار راه مواصلاتی شهرستان های جنوب استان کرمان و همچنین به سمت استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان قرار دارد با مسائلی همچون سرقت خودرو و عبور خودروهای سرقتی از سایر نقاط به حوزه این شهرستان روبرو هستیم که با انجام طرح های مهار و گشت زنی های هدفمند ۳۶ فقره سرقت کشف و ۱۰۶ درصد افزایش کشف در این زمینه داشتیم.

وی با اشاره به کشف بیش از ۲ تن و ۴۰۰ کیلو انواع موادمخدر، دستگیری ۲۵۳ قاچاقچی و خرده فروش موادمخدر و جمع آوری ۱۳۶ معتاد متجاهر، اظهار داشت: دستگیری۷۴ نفر از دارندگان سلاح و عامل تیراندازی و کشف تعداد قابل توجهی انواع سلاح غیرمجاز و مهمات از دیگر دستاوردهای این فرماندهی است.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: کشف بیش از ۳۰ هزار و ۸۴۰ لیتر سوخت قاچاق شامل گازوئیل و بنزین و کشف ۳۷۷ فقره انواع سرقت را داشتیم که در این راستا ۲۱۹ سارق، ۱۴ قاچاقچی کالا، ۶ عامل سرقت های مسلحانه و چهار قاتل دستگیر و ۵۸۵ دستگاه انواع وسیله نقلیه متخلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha