۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۸:۵۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85283282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عوامل قتل شهروند مهابادی حین خروج از کشور دستگیر شدند

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی مهاباد گفت: عوامل قتل یک نفر در این شهرستان، هنگام خروج در مرزهای غربی کشور شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ یوسف اشرفی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از دستگیری قاتلان فراری در کمتر از ۱۲ ساعت در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان خبر داد و افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع مرگ مشکوک، موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی این انتظامی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پس از هماهنگی های قضایی و تشکیل تیم عملیاتی، کارآگاهان با به‌دست آوردن سرنخ هایی از وقوع قتل در این شهرستان، طی یک عملیات منسجم پلیسی ۲ نفر از متهمان اصلی را شناسایی و در مرزهای غربی هنگام خروج از کشور دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد ادامه داد: متهمان در بازجویی های اولیه به قتل یک نفر با همکاری پنج نفر دیگر اعتراف و عنوان کردند که به علت اختلافات شخصی با وی درگیر و او را به قتل رسانده اند.

سرهنگ اشرفی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند، افزود: پلیس با تمام توان خود و با اشرف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.

اعضای شبکه ۱۰ نفره سرقت منزل در ارومیه دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به انهدام شبکه سرقت غیربومی در ارومیه گفت: این شبکه ۱۰ عضو داشت که همه آنها دستگیر شده اند.

سرهنگ صادق شکری افزود: به این نوع سارقان، درحال حرکت گفته می شود و این افراد، بیشتر از استان های غربی وارد شهرهای مختلف شده و اقدام به سرقت شبکه ای می کنند.

وی اضافه کرد: تاکنون اعضای این شبکه به پنج‌ فقره سرقت منزل اعتراف کرده اند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه این افراد در موارد مختلف فقط اقدام به سرقت طلا و وجه نقد می کردند، اظهار کرد: ارزش سرقت های صورت گرفته توسط این افراد تاکنون به بیش از ۵۰ میلیارد ریال می رسد.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha