محمدزاده: مقصر باخت‌های نساجی رحمتی نیست

تهران- ایرنا- مدافع باتجربه تیم نساجی مازندران، گفت: مشکل و مقصر باخت‌های نساجی، سیدمهدی رحمتی نیست و اگر هواداران به این مربی و بازیکنان زمان بدهند، همه چیز درست می‌شود.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، وحید محمدزاده پس از پایان بازی با نوبهار ازبکستان که با شکست سه بر یک تیمش همراه شد، اظهار داشت: نمی‌دانم چرا نساجی شکست می‌خورد، ما شایسته این نتایج نیستیم.

وی افزود: لیگ قهرمانان آسیا برای ما به پایان رسید و باید به فکر لیگ برتر باشیم. با کسب چند نتیجه خوب به جایگاه مناسبی در جدول لیگ برتر می‌رسیم.

بازیکن نساجی مازندران درباره شعارها تندی که علیه رحمتی در ورزشگاه آزادی سر داده شد، گفت: مشکل نساجی رحمتی نیست. شما گل‌هایی که نساجی دریافت کرد را نگاه کنید، گل سوم را من گردن می‌گیرم و مقصر من هستم.

محمدزاده تصریح کرد: نساجی گل‌های ساده و بچه‌گانه دریافت می‌کند که این وضعیت یکروز به پایان می‌رسد و می‌توانیم به روزهای خوب برگردیم.

وی تاکید کرد: نساجی مازندران مدعی قهرمانی در لیگ برتر نیست که مردم توقع داشته باشند، همه بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بازیکن نساجی مازندران در پایان گفت: هواداران نساجی مازندران حق دارند از نتایج نساجی ناراحت باشند اما از آنها ابتدا معذرت خواهی کرده و بعد خواهش می‌کنم، صبور باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha