علت بستن جاده امام زاده طاهر بردسکن ورود خودروها به شهر از مسیر غیر قابل کنترل بود

مشهد- ایرنا- فرماندار بردسکن گفت: با توجه به موقعیت قرار گرفتن آرامگاه امام زاده سید طاهر حسینی در کنار شهر و مشخص بودن ورودی شهر بردسکن در این محدوده، ایجاد جاده دسترسی به امام زاده، موجب ورود خودروها به محدوده شهری از یک محور جدید و خارج از کنترل می شد.

علی دهقان زاده روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ورود خودروها به شهر از جاده دسترسی امام زاده و نه از جاده اصلی، تبعات ترافیکی داشت لذا پلیس راهور و معاونت های عمرانی و امنیتی فرمانداری در قالب "شورای ترافیک" باید با کار کارشناسی در خصوص امکان ایجاد مسیر دسترسی جدید تصمیم گیری کنند.

وی تاکید کرد:ایجاد یا انسداد مسیر دسترسی جاده ای به بقعه "امام زاده سید طاهر حسینی" نیازمند اقدام کارشناسی و تصمیم شورای ترافیک شهرستان بردسکن است.

بقعه امام زاده سید طاهر حسینی در حاشیه جاده سبزوار-بردسکن و نزدیک شهر بردسکن قرار دارد و تا پیش از این خودروها از مسیری غیررسمی وارد محوطه این امام زاده می شدند که چندی است پلیس راهور با ایجاد خاکریز، این مسیر دسترسی غیرمجاز را مسدود کرده است.

بسته شدن مسیر ورودی به امامزاده سید طاهر بردسکن، واکنشهایی در فضای مجازی به دنبال داشت برخی مدعی شده بودند که این اقدام مشکلات زیادی را برای مسافران و زائران ایجاد کرده است و عده ای اظهار کرده بودند که در شهرهای دیگر برای جذب زائر بیشتر در بقاع متبرکه، راه دسترسی آسان ایجاد می‌کنند ولی در بردسکن این کار برعکس انجام شده است.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و سه شهر "بردسکن، شهرآباد و انابد" و ۷۳ روستای بالای ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha