۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85282231
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع هشت هزار و ۶۹۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند لرستان

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: هشت هزار و ۶۹۰ بسته نوشت افزار امسال بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

به گزارش ایرنا جلال شیخ پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۳۸ هزار نفر از دانش آموزان استان تحت حمایت این نهاد هستند که از ابتدای سالجاری تاکنون هشت هزار و ۶۹۰ بسته نوشت افزار و ۴۹۳ تبلت بین آنها توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت یک هزار و ۵۳۰ دانش آموز به موسسه قلم چی معرفی شدند اظهار داشت: یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال نیز به قبول شدگان آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه اکنون سه هزار و ۲۰۰ دانشجو در لرستان تحت حمایت کمیته امداد لرستان هستند گفت: در این راستا ۴۳ میلیارد ریال در قالب تسهیلات و ۲۵ میلیارد ریال نیز در قالب حمایت های بلاعوض به عنوان شهریه و کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.

شیخ پور اضافه کرد: سال گذشته حدود ۱۱۰ میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان تحت پوشش پرداخت شده است همچنین سال گذشته حدود ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات دانشجویی و ۲۶ میلیارد ریال کمک هزینه شهریه (بلاعوض) به دانشجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: امسال ۶ هزار و ۵۵۵ سری جهیزیه به ارزش یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به نیابت از شهدا به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهدا شد که این اقدام در راستای برگزاری کنگره ملی ۶ هزار و ۵۵۵ شهید استان بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha