سرمربی نوبهار: شناخت کاملی از نساجی داریم/ حضور در ایران باعث افتخار است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال نوبهار ازبکستان گفت: حضور در ایران و بازی در ورزشگاه آزادی برای ما افتخار است.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، ساموئل بابایان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این برای ما افتخار است که در ایران حضور داریم و در ورزشگاه آزادی به میدان خواهیم رفت. برای دیدار فردا آماده هستیم و شناخت کاملی از نساجی داریم.

وی افزود: بازیکنان من آنقدر باتجربه هستند که به خوبی آماده این دیدار مهم شده باشند. مسائل فرهنگی بین دو کشور روابط آنها را بیشتر می‌کند. برای همین از کشور ایران و تیم حریف شناخت کافی داریم.

بابایان در خصوص برگزاری دو دیدار لیگ قهرمانان آسیا در فاصله چند ساعت در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: سختی این کار برای مسئولان ورزشگاه آزادی است، اما از آنجایی که بازی‌هایی زیادی در ورزشگاه آزادی برگزار شده است، فکر می‌کنم مسئولان به خوبی از پس این کار برخواهند آمد.

وی گفت: با اینکه نساجی اولین بار است در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند، اما آمادگی خوبی دارد. همچنین باید از میزبانی این باشگاه تشکر کنم.

سرمربی نوبهار با بیان اینکه روابط خوبی بین ایران و ازبکستان وجود دارد، افزود: بارها به عنوان مربی مقابل تیم‌های ایرانی قرار گرفته‌ام و می‌دانم انها از لحاظ فنی و سایر جهات دارای کلاس بالایی هستند. حتی روابط خیلی خوبی با قلعه‌نویی دارم و با او هم صحبت می‌کنم. خیلی از حضور در ایران خوشحالم.

عظیم‌جان احمداف بازیکن نوبهار نیر در این نشست خبری، گفت: فردا بازی زیبایی خواهیم داشت. می‌دانیم بازی سختی داریم اما حداکثر تلاش خود را به کار می‌بندیم تا با ارائه یک بازی عالی، هواداران را خوشحال کنیم.

این نشست خبری به دلیل نبود مترجم، با تاخیر آغاز شد و پس از گذشت دقایقی و حضور مترجم، صحبت‌های سرمربی نوبهار شروع شد.

تیم فوتبال نساجی، عصر فردا در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰دقیقه  در ورزشگاه آزادی پذیرای نوبهار ازبکستان است. باتوجه به محرومیت تیم فوتبال سپاهان از برگزاری دیدار خانگی در نقش جهان، پس از دیدار نساجی و نوبهار، طلایی‌پوشان از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در آزادی از آلمالیق پذیرایی خواهند کرد!

در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، الهلال عربستان با ۷ امتیاز صدرنشین است و نوبهار با همین تعداد امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. نساجی با ۳ امتیاز و مومبای هند بدون امتیاز، در جایگاه‌های سوم و چهارم قرار دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha