۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبر: 85281549
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۸۹ آرایشگاه زنانه متخلف در مشهد پلمب شدند

۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبر: 85281549
۸۹ آرایشگاه زنانه متخلف در مشهد پلمب شدند

مشهد-ایرنا- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: ۸۹ آرایشگاه زنانه در این شهر از ابتدای امسال تاکنون به دلیل تخلفات صنفی و همچنین نداشتن پروانه کسب پلمب شدند.

محسن صیادی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ گشت مشترک بازرسی اتاق اصناف با تعزیرات حکومتی انجام شده است که در این راستا ۵۵۸ مورد بازرسی از آرایشگاه های زنانه سطح شهر مشهد انجام گرفته که منجر به تنظیم ۶۲ فقره فرم تخلف به ارزش چهار میلیارد و ۸۸ میلیون ریال شده است.

وی تخلفات واحدهای صنفی مزبور را عدم نصب نرخنامه، عدم صدور صورت حساب، تقلب، گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی، عدم رعایت قوانین نظام صنفی برشمرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۹ واحد صنفی در رسته آرایشگاه های زنانه به دلیل تعدد و تکرار تخلفات پلمب شدند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد تعداد اعضای دارای پروانه کسب زیر پوشش اتحادیه صنف آرایشگاه های زنانه را هزار و ۷۰۰ مورد ذکر و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۰۰ واحد صنفی فاقد پروانه کسب در این رسته شناسایی و از این تعداد ۸۰ واحد پلمب شده است.

اخطار و پلمب برای هفت واحد اغذیه فروشی متخلف

رییس اتحادیه فروشندگان اغذیه، پیتزا و غذاهای فانتزی مشهد نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: هفت فرم تخلف برای واحدهای صنفی زیر پوشش این اتحادیه به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی تنظیم و یکی از آنها از سوی اداره نظارت بر اماکن پلمب شد.

مقداد کاشفی افزود: این واحدها توسط گشت مشترک ویژه ساماندهی صنوف اغذیه، پیتزا و غذاهای فانتزی مشهد با حضور رییس و کارشناسان صنفی اتحادیه، نمایندگان اداره اماکن و اتاق اصناف جهت پایش واحدهای صنفی شناسایی شدند.

وی بیان کرد: در گشت مذکور علاوه بر صدور اخطار توسط اتحادیه، هفت فرم تخلف برای واحدهای صنفی متخلف به جهت رعایت نکردن قوانین نظام صنفی تنظیم شد و یک واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی و عدم رعایت قوانین جاری توسط اداره اماکن پلمپ و توسط مرجع قضایی دستورات مقتضی برای برخورد با متخلفان صادر شد.

رییس اتحادیه فروشندگان اغذیه، پیتزا و غذاهای فانتزی مشهد تعداد واحدهای دارای پروانه کسب زیر پوشش این اتحادیه را هزار و ۹۴۰ واحد ذکر کرد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha