۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۱
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85281189
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سیاهکل با ۱۳۶ میلیمتر بیشترین بارش‌ در گیلان را به خود اختصاص داد

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: شهرستان سیاهکل با ۱۳۶ میلیمتر در نزدیک به ۳۰ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش‌ در استان را به خود اختصاص داد.

رضا باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روستای دهشال در آستانه‌اشرفیه نیز با ۱۰۳ میلیمتر، شهرستان آستانه‌اشرفیه با ۹۷، بندرانزلی با ۹۵، شهربیجار رودبار و سیاهمزگی شفت با ۹۰ میلیمتر بعد از سیاهکل به ترتیب در جایگاه بعدی بیشترین بارش‌ در گیلان قرار گرفتند.

وی با اشاره به خروج سامانه بارشی از گیلان در صبح امروز اضافه کرد: نقشه‌های هواشناسی نشانگر پایداری هوا تا دوشنبه هفته جاری است ضمن اینکه احتمال بارش‌های پراکنده در روز سه‌شنبه همین هفته وجود دارد.

کاشناس هواشناسی گیلان با اشاره به روند افزایش دمای ۲ تا ۴ درجه‌ای در استان تا دوشنبه هفته جاری خاطر نشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته رودبار با ۲۲ درجه سلسیوس گرمترین و جیرنده رودبار با هفت درجه خنک‌ترین مناطق گیلان بودند ضمن اینکه دمای فعلی رشت ۲۰ درجه و رطوبت ۷۰ درصد است.

وی اظهار کرد: دریا در ۲ روز آینده برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است.

بارندگی‌های شدید روز گذشته در گیلان راه ارتباطی پنج روستا در منطقه گشت رودخان به روستاهای بالادست این شهرستان واقع در غرب گیلان را قطع کرده‌ بود.

بیشتر بخوانید:

بارش شدید راه ارتباطی پنج روستا در منطقه گشت رودخان فومن را قطع کرد

همه راههای ارتباطی گیلان با وجود بارندگی ها باز است

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha