۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰
کد خبر: 85281162
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر جانباز ۷۰ درصد کرمانی در جوار فرمانده‌اش آرام گرفت

کرمان - ایرنا - علیرضا یزدان‌پناه، جانبازی که در نتیجه جراحات ناشی از حضور در دفاع مقدس، طی روزهای اخیر به فیض شهادت نائل آمد، پیکر زمینی سرشار از درد و رنجش را در قطعه‌ای از بهشت در گلزار شهدای کرمان جا گذاشت و به معراج بال گشود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر شهید یزدان‌پناه که پس از ۴۰ سال تحمل درد ناشی از مجروحیت دوران دفاع مقدس، پنجشنبه هفته گذشته چشم از جهان گشود، امروز با مشایعت برخی مسئولان، همرزمان، هم استانی‌ها، خانواده و دوستانش در جوار تربت پاک فرمانده اش، شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان آرام گرفت.

آیین تشییع پیکر شهید یزدان پناه صبح امروز ۱۴ آبان ماه از محل حسینیه ثارالله آغاز شد و به طرف گلزار بین المللی شهدای شهر کرمان ادامه یافت.

پیکر جانباز ۷۰ درصد کرمانی در جوار فرمانده‌اش آرام گرفت

وی که همچون همرزمانش اسوه صبر و استقامت بود، چهارم اردیبهشت ماه ۱۳۴۷ در شهرستان راور چشم به جهان گشود و سرانجام در زمان هشت سال دفاع مقدس به عنوان بسیجی به جبهه های حق علیه باطل اعزام و پانزدهم آبان ۱۳۶۲ در عملیات والفجر چهار از ناحیه سر مجروح شد.

یزدان پناه جانباز شیمیایی و اعصاب و روان نیز بود که پنجشنبه هفته گذشته به افتخار شهادت نائل آمد.

این شهید به دلیل مجروحیت و بیماری های ناشی از مجروحیت های جنگی بیشتر اوقات زندگی اش را در ۴۰ سال گذشته در بیمارستان سپری کرد.

پیکر جانباز ۷۰ درصد کرمانی در جوار فرمانده‌اش آرام گرفت

از فرزندانم بابت بزرگ شدن با درد و رنج قدردانی می کنم

جنت خالقی همسر شهید یزدان پناه نیز که در پایان مراسم امروز به رسم ادب از تشییع کنندگان پیکر همسرش تشکر کرد، از ۴۰ سال تحمل درد و رنج همسرش گفت و ضمن تشکر از کادر بیمارستان هایی که همسرش را برای درمان های مکرر و دوره ای به آنجا برده بود، گفت: از فرزندانم سپاسگزارم که با درد و رنج پدر بزرگ شدند و قد کشیدند.

پیکر جانباز ۷۰ درصد کرمانی در جوار فرمانده‌اش آرام گرفت

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha