۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۴۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85280756
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ تیم ارزیاب جمعیت هلال احمر به محل زمین لرزه رامیان اعزام شدند
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از اعزام ۲ تیم ارزیاب به کانون زمین لرزه شهر خان ببین از توابع شهرستان رامیان خبر داد و گفت: این تیم ها از شهرهای آزادشهر و علی آباد کتول به محل اعزام شدند.

قاسم غریب آبادی شامگاه شنبه در گفتگو خبرنگار ایرنا بیان داشت: تیم‌های اعزامی فعلی در محدوده «خان بیین» و «دلند» به بررسی خسارات احتمالی می‌پردازند.

وی اضافه کرد: فعلا خسارتی از زمین لرزه ۴.۳ ریشتری عصر امروز گزارش نشده است.

غریب آبادی ادامه داد: باتوجه به احساس این زمین لرزه در برخی شهرهای شرق گلستان، پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان در آماده باش کامل هستند.

به گزارش ایرنا، طبق گزارش مرکز زلزله نگاری کشوری، این زلزله در عمق پنج کیلومتری زمین در فاصله ۱۶ کیلومتری خان ببین، ۱۶ کیلومتری رامیان و ۱۸ کیلومتری علی آباد رخ داد.

فرماندار رامیان هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون گزارشی از آسیب زمین لرزه بر زیرساخت های مناطق مسکونی این شهرستان گزارش نشده و بخشداران و نیروهای هلال احمر در حال بررسی وضعیت هستند.

علی جوان حادق خواه افزود: طبق آخرین بررسی در بخش مرکزی رامیان مشکلی وجود ندارد و اعضای ستاد مدیریت بحران در حال بررسی زیرساخت های بخش «فندرسک» هستند و به محض دریافت اطلاعات جدید متعاقبا اطلاع رسانی انجام می‌شود.

شهرستان رامیان با افزون بر ۹۰ هزار نفر جمعیت که از اقوام و مذاهب مختلف تشکیل شده اند، در چهار نقطه شهری شامل «رامیان، دلند، خان ببین و تاتار علیا» و ۶۳ پارچه آبادی در گستره ۷۸۰ کیلومتر مربع و در دامنه رشته کوه البرز شرقی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha