۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85280461
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتاق بازرگانی زنجان با یونسکو برای توسعه سواد رسانه‌ای همکاری می‌کند

زنجان – ایرنا - رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان از همکاری با یونسکو برای توسعه سواد رسانه‌ای مدیران و تولیدکنندگان استان خبر داد و گفت: اولین قدم را در این زمینه با همکاری "باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو" به دلیل جایگاه رسانه‌ها و اهمیت شناخت نقش آنها در مدیریت برداشتیم.

صمد یوسفی اصل روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با برگزاری سمینارها، کارگاه‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی نه تنها درصدد ایجاد زمینه رشد و فضای تخصصی برای گروه‌های هدف است بلکه با ارزیابی علاقه‌مندی‌های شرکت‌کنندگان، تلاش می کند آخرین دستاوردهای موضوعات مهم را با همکاری مدیران موفق و صاحبنظر و سازمان های بزرگ و بین‌المللی ارایه نماید.

وی ادامه داد: اتاق زنجان در دوره جدید اهداف خود را با تکیه بر نقطه نظرات اعضا، متخصصین، مشاوران زبده و با خرد جمعی دنبال می کند که بتواند ضمن معرفی صحیح ساختار و اهداف اتاق‌ بازرگانی، نقش و اثر مطلوب خود را در توسعه فضای اقتصادی استان ایفا کند.

صمد یوسفی اصل به برگزاری نخستین جشنواره اقتصاد و رسانه در این استان در مرداد سال جاری اشاره کرد و گفت: این حرکت با هدف تعریف و تبیین ارتباط جدید و صحیح بین اقتصاد و رسانه برگزار شد و همچنان در همین راستا تلاش می شود تا با پایه‌ریزی برنامه‌های مختلف، فعالان این دو حوزه به هم نزدیک‌تر شوند.

وی افزود: در این راستا کارگاه یک روزه "مدیران عصر رسانه" با همکاری اتاق بازرگانی زنجان و یونسکو ۱۶ آبان سال جاری با تدریس "معصومه نصیری" در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی زنجان برگزار خواهد شد و همه علاقه‌مندان می توانند به صورت رایگان در این رویداد شرکت کنند.

یونسکو سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد است که به دنبال ایجاد صلح از طریق همکاری بین المللی در حوزه های آموزش، علوم و فرهنگ است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha