استاندار کهگیلویه و بویراحمد: چهره واقعی استکبار در حمله به مردم مظلوم فلسطین نمایان شد

یاسوج- ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهره واقعی استکبار در حمله بی امان به مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین برای جهانیان آشکار شده است.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز شنبه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز صحنه‌ای جدید در مقابل چشمان مردم دنیا قرار دارد و حقانیت مردم ایران را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین می بینند، حقانیتی که با انقلاب اسلامی در ایران آغاز شد.

وی افزود: اسرائیل بیش از چهار هزار کودک و در مجموع حدود هشت هزار نفر از مردان و زنان فلسطینی در غزه را قتل عام کرد، عده‌ای زیادی از مردم زیر آوارها هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حدود ۳۰ هزار نفر از مردم فلسطین مجروح هستند و صحنه عجیبی از نسل کشی و اقدام علیه بشریت در غزه وجود دارد.

احمدزاده ابراز کرد: ۱۳ آبان ماه، روز تسخیر سفارت آمریکا در ایران به‌ عنوان روز ملی استکبارستیزی است و در این روز لانه جاسوسی به دست دانش آموزان و دانشجویان فتح و چهره پلید آمریکا بر همه روشن شد.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران ملتی استکبارستیز است که در رأس آن امام راحل پرچم مبارزه استکبار را بلند کرد و رهبر معظم انقلاب تفکر مبارزه با استکبار را ادامه داد.

به گزارش ایرنا، نطق تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تبعید ایشان، شهادت شماری از دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام از رخدادهای تاریخی روز سیزدهم آبان ماه محسوب می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha