۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85280233
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

وضعیت جسمانی ۱۵ مصدوم آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود پایدار است

رشت - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان گفت: با اقدامات درمانی انجام شده در زمان حاضر وضعیت جسمانی ۱۵ مصدوم آتش‌سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود پایدار و حال همه آنها مساعد است.

محمدتقی آشوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از دریافت خبر حادثه آتش سوزی در کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود بلافاصله تمهیدات ویژه شامل؛ آماده سازی تخت های ویژه ICU در بیمارستان سوانح و سوختگی ولایت رشت به همراه افزایش تعداد کاردرمانی انجام شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این بیمارستان لنگرود و رودسر نیز به حالت آماده‌باش درآمد و تیم واکنش سریع شامل اوژانس با چهار کد آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به بیمارستان لنگرود اعزام شدند و پس از برقراری شرایط پایداری برای ۱۵ نفر از ۱۷ مصدوم این حادثه آنها به بیمارستان ولایت رشت منتقل شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گیلان خاطرنشان کرد: عملیات جراحی شامل پانسمان و اقدامات مربوط به سوختگی برای تمام ۱۵ مصدوم بستری در بیمارستان ولایت رشت انجام شد، هم اکنون ۲ نفر در بخش مراقبت های ویژه و ۱۳ نفر در بخش بستری هستند و وضعیت جسمانی پایداری دارند.

وی با اشاره به سوختگی ۱۰ تا ۶۰ درصدی این مصدومان اظهار کرد: نیمی از آنها طی ۲ یا سه روز آینده از بیمارستان ترخیص می‌شوند.

به گزارش ایرنا، ساعت پنج و ۴۵ دقیقه صبح دیروز(جمعه) کمپ ترک اعتیادی به نام "گام اول رهایی" واقع در شهرستان لنگرود طعمه حریق شد که جریان این آتش سوزی ۳۲ نفر از افراد بستری جان باختند.

این کمپ در گذشته مدرسه بوده اما از چند سال قبل به عنوان کمپ مورد استفاده قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha