حضور مهمانان ناخوانده در غیاب ستاره‌های سپاهان و استقلال

تهران- ایرنا- نکته جالب ترکیب منتخب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، حضور مهمانان ناخوانده در غیاب ستاره‌های سپاهان و استقلال است.

به گزارش ایرنا، هفته ششم بیست‌و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری هفت دیدار پیگیری شد. در مجموع ۲۳ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که نسبت به هفته‌های قبل شاهد گل‌های بیشتری بودیم. فقط ۲ تیم میزبان به برتری رسیدند و ۵ دیدار نیز برنده نداشت تا شاهد برتری یک تیم میهمان باشیم.

در ترکیب منتخب هفته، نمایندگان هشت تیم حضور دارند. تیم‌های تراکتور تبریز، شمس‌آذر قزوین و ملوان بندرانزلی با ۲ نماینده و تیم‌های پرسپولیس، آلومینیوم اراک، مس‌رفسنجان، استقلال‌خوزستان و صنعت نفت آبادان با یک نماینده ترکیب منتخب هفته ششم لیگ برتر فوتبال را تشکیل می‌دهند. نکته جالب این هفته حضور مهمانان ناخوانده در غیاب ستاره‌های سپاهان و استقلال دئر ترکیب منتخب هفته است.

دروازه‌بان: احمد گوهری (آلومینیوم اراک)

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس پس از ۲ جلسه غیبت در ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم‌اراک در دیدار مقابل ذوب‌آهن یک‌بار دیگر در ترکیب اصلی قرار گرفت و جواب اعتماد مجتبی حسینی را به خوبی در این دیدار داد. گوهری در این دیدار ۴ بار موفق شد ضربات بازیکنان ذوب‌آهن را مهار کند و در دقیقه ۲۳ نیز موفق شد ضربه پنالتی سجادآشوری را به زیبایی مهار کند و اگر بدشانسی دقایق پایانی نبود او می‌توانست یک کلین‌شیت دیگر را به نام خود ثبت کند. گوهری با نمایش خوبی که در این دیدار داشت موفق شد با نمره متریکا ۸.۴ بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

حضور مهمانان ناخوانده در غیاب ستاره‌های سپاهان و استقلال

مدافعین: شجاع خلیل‌زاده (تراکتور تبریز)، میثم تهی‌دست (صنعت‌نفت‌آبادان)، علیرضا خوشکفا (استقلال‌خوزستان)، حسین گودرزی (شمس‌آذر قزوین)

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور نمایش درخشانی در مقابل تیم محبوب خود داشت و نقش پر رنگی در ثبت کلین‌شیت تی‌تی‌ها برای خروج از بحران ایفا کرد. خلیل‌زاده در دیدار مقابل نساجی موفق شد اولین گل فصل خود را روی ارسال ریکاردو آلوز با یک ضربه سر تماشایی به ثمر برساند. شجاع با نمره متریکا ۸.۰۷ دومین بازیکن برتر زمین نیز انتخاب شد.

حضور مهمانان ناخوانده در غیاب ستاره‌های سپاهان و استقلال

در حالی که پرسپولیس فرصت صدرنشینی با برتری مقابل صنعت‌نفت آبادان را داشت اما شاگردان ویسی کار بزرگی را در ورزشگاه آزادی انجام دادند و موفق شدند پرسپولیس را متوقف کنند. تهی‌دست در خط دفاعی نفتی‌ها عملکرد خوبی داشت و بارها با ضربات سر و دفع توپ‌های زمینی و هوایی مانع از گلزنی بازیکنان پرسپولیس شد. میثم نقش پر رتگی در گل تساوی صنعت‌نفت در دقایق پایانی داشت و ضربه نهایی او بود که منجر به گل‌ به خودی دانیال اسماعیلی‌فر شد.

حضور مهمانان ناخوانده در غیاب ستاره‌های سپاهان و استقلال

مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان با توجه به عملکرد خوبی که در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان داشت، موفق شد برای اولین‌باز در ترکیب منتخب هفته قرار بگیرد. خوشکفا موفق شد برای اولین‌بار در لیگ‌برتر گلزنی کند و ۱۱ مرتبه هم با عملکردهای دفاعی خود مانع از گلزنی بازیکنان گل‌گهر شد تا با نمره متریکا ۷.۷۴ بهترین بازیکن زمین نیز لقب بگیرد.

حضور مهمانان ناخوانده در غیاب ستاره‌های سپاهان و استقلال

مدافع جوان تیم فوتبال امید که در این فصل عملکرد درخشانی در ترکیب شمس‌آذر داشته در دیدار مقابل استقلال نیز این روند را ادامه داد. گودرزی بارها از حملات آبی‌پوشان جلوگیری کرد و در کنار عملکرد خوب تدافعی موفق شد گل تساوی را نیز به ثمر برساند تا مانع از کسب برتری استقلال در این دیدار حساس شود.

حضور مهمانان ناخوانده در غیاب ستاره‌های سپاهان و استقلال

هافبک‌ها: امیر نسایی ( شمس‌آذر قزوین)، سهیل فداکار (ملوان بندرانزلی)، محمد عمری (پرسپولیس)

شاگردان سعید دقیقی در اولین سال حضور در رقابت‌های لیگ‌برتر با نمایش فوتبال تهاجمی و زیبا هواداران فوتبال را تحت تاثیر خود قرار دادند. نسایی در تساوی شمس مقابل استقلال نقش پررنگی داشت و ۴ مرتبه دروازه استقلال را تهدید کرد و موفق شد دومین گل فصل خود را با یک ضربه سر تماشایی به ثمر برساند و با نمره متریکا ۷.۹۸ بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

حضور مهمانان ناخوانده در غیاب ستاره‌های سپاهان و استقلال

فداکار یک‌بار دیگر به کابوس هواداران سپاهان تبدیل شد. این بازیکن فصل گذشته با گلزنی مقابل سپاهان مانع از کسب عنوان قهرمانی این تیم شد حالا یک‌بار دیگر در این فصل نیز بعد از ورود به میدان با دوندگی بالا مدافعین سپاهان را اذیت کرد و سرانجام موفق شد تاثیر مستقیم روی گل برتری تیمش داشته باشد. فداکار علی رغم حضور کمی که در این دیدار داشت موفق شد نمره متریکا ۷.۵۳ را کسب کند.

حضور مهمانان ناخوانده در غیاب ستاره‌های سپاهان و استقلال

وینگر جوان تیم فوتبال پرسپولیس بارها خط دفاعی صنعت نفت را آزار داد و سرانجام موفق شد با یک ضربه تماشایی برای اولین بار برای سرخ‌پوشان در این فصل گلزنی کند. عمری در نیمه دوم بارها با حرکات تکنیکی خود خط دفاعی نفتی‌ها را به هم ریخت و اگر هم‌تیمی‌های او کمی دقت بیشتری در ضربات پایانی داشتند شاید حداقل یک پاس گل نیز به نام در این دیدار ثبت می‌شد.

حضور مهمانان ناخوانده در غیاب ستاره‌های سپاهان و استقلال

مهاجمین: لوسیانوپریرا(مس‌رفسنجان)، رضا جعفری(ملوان بندرانزلی)، عارف رستمی(تراکتور تبریز)

مهاجم ۴۰ ساله تیم فوتبال مس‌رفسنجان که هفته گذشته تک گل تیمش مقابل پیکان را به ثمر رسانده بود، انگیزه بالایی برای تقابل با تیم سابق خود داشت. پریرا ابتدا از روی نقطه پنالتی موفق شد گل دوم مس و صدمین گل خود در تاریخ لیگ‌برتر را به ثمر برساند و در ادامه نیز موفق شد گل سوم را نیز به نام خود ثبت کند تا نقش پررنگی در برتری مس مقابل فولاد داشته باشد. شیمبا با گلزنی در این دیدار تاریخ‌ساز شد و تبدیل به چهارمین بازیکن صدگله لیگ برتر شد و با نمره متریکا ۸.۱۸ بهترین بازیکن بازی نیز لقب گرفت.

حضور مهمانان ناخوانده در غیاب ستاره‌های سپاهان و استقلال

جعفری ستاره تیم فوتبال ملوان مقابل سپاهان بود و نقش پررنگی در حساس‌ترین دیدار این هفته از مسابقات داشت. او موفق شد در این دیدار ۲ بار دروازه سپاهان را باز کند و ۳ مرتبه نیز دروازه پیام نیازمند را تهدید کرد. ابتدا از روی نقطه پنالتی و سپس با یک شلیک تماشایی ۲ بار ملوان را در زمین سپاهان جلو انداخت و با نمره متریکا ۸.۷۷ بالاترین نمره را در این هفته کسب کرد. او با گلزنی در این دیدار تعداد گل‌های خود را در این فصل به عدد ۵ رساند و بعد از رضا اسدی ۶ گله در رتبه دوم جدول بهترین گلزنان فصل قرار گرفت.

حضور مهمانان ناخوانده در غیاب ستاره‌های سپاهان و استقلال

رستمی که با انگیزه‌های بالایی بعد از درخشش در لباس مس‌کرمان در فصل گذشته راهی تبریز شده بود، در این فصل بیشتر بر روی نیمکت تیم فوتبال تراکتور قرار داشت. خمس اما در دیدا مقابل نساجی از ابتدا از این مهاجم به عنوان هافبک کناری استفاده کرد. عارف در گل اول تراکتور تاثیر مستقیم داشت و گوستاوو موفق شد ضربه ریباند این بازیکن را تبدیل به گل اول تی‌تی‌ها کند. در ادامه نیز رستمی موفق شد گل دوم تراکتور را به نام خود ثبت کند و با نمره متریکا ۸.۱۹ بهترین بازیکن زمین نیز لقب بگیرد.

حضور مهمانان ناخوانده در غیاب ستاره‌های سپاهان و استقلال

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha