زمان برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در یزد اعلام شد

یزد- ایرنا- سرپرست هیات بدمینتون استان یزد گفت: سی‌ و دومین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه مبارک فجر از ۱۰ تا ۱۵ بهمن‌ ماه امسال با حضور ۳۲۰ ورزشکار و مربیان در سالن دانشگاه یزد به میزبانی این شهر جهانی برگزار می‌شود.

" حسن ضرابی زاده " روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور ورزشکاران بیش از ۴۰ کشور جهان و همچنین روسای هفت فدراسیون آسیای میانه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات تاکنون با همکاری مسئولان اجرایی در بخش‌های مختلف استان ۱۵ جلسه تشکیل و همچنین ۱۲ کمیته نیز فعالیت خود را آغاز کرده است.

این مسئول بیان کرد: علاوه بر برگزاری مسابقات‌المللی بدمینتون جام فجر، میزبان پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی جوانان با حضور ورزشکاران هشت تیم خارجی در شهر یزد خواهیم بود.

ضرابی بیان کرد: اسامی تیم‌ها و همچنین روسای فدراسیون‌های شرکت کننده در استان یزد طی هفته‌های آینده متعاقبا به مرور برای اطلاع مردم و علاقه مندان اعلام می‌شود.

آمار ورزشکاران بدمینتون استان یزد که به صورت تفریحی در این رشته فعالیت می‌کنند حدود ۲ هزار نفر است که ۵۰۰ نفر آنها طبق مقررات زیرپوشش بیمه ورزشی قرار دارند.

استان یزد با یک‌ میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه در ۱۲ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha