دشمنان از استقبال پرشور مردم کردستان از رییس جمهور، انگشت به دهان ماندند

کیش - ایرنا - امام جمعه کیش با اشاره به استقبال پرشور مردم کردستان از رییس جمهور، گفت: معاندین و دشمنان ملت ایران از استقبال کم‌نظیر مردم کردستان از آیت الله ابراهیم رییسی، انگشت به دهان ماندند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با بیان اینکه، استقبال پرشور مردم کردستان از سفر آیت الله رییسی به سنندج، پیام بزرگی مخابره کرد، اظهار کرد: این استقبال نشان داد که مردم از عملکرد دولت رضایت دارند و به آینده امیدوار هستند.

وی ادامه داد: دولت توانسته به شعار مردمی بودن خود عمل کند و همین مردم را به آینده امیدوار کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» از برگزاری میز خدمت توسط سازمان منطقه آزاد کیش قدردانی کرد و افزود: حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد به همراه مدیران و معاونان خود برای دیدار چهره به چهره با مردم جهت رفع مشکلات آنان از برکات جمهوری اسلامی است.

بی خاصیتی مجامع بین المللی در وقاع اخیر به اثبات رسیده است

وی در ادامه با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه علیه بشریت، گفت: وقایع اخیر بی خاصیتی مجامع بین المللی را به اثبات رساند و چهره جنایت‌کار غرب در حمایت از رژیم صهیونیستی را به نمایش گذاشت.

امام جمعه کیش با بیان اینکه پروژه غربی‌ها برای عادی سازی روابط کشورهای منطقه با اسرائیل با شکست مواجه شده است، تاکید کرد: کشورهای اسلامی امروز در آستانه یک اتحاد تاریخی هستند چرا که خوی وحشی‌گری صهیونیسم برای همه ملت‌ها آشکار شده است.

وی ادامه داد: همانگونه که پایان داعش توسط شهید سردار سلیمانی اعلام شد، پایان اسرائیل نیز به طودی توسط سربازان اسلام اعلام خواهد شد.

موضع گیری حزب الله می‌تواند سرنوشت ساز باشد

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» با اشاره به موضع گیری امروز سید حسن نصرالله، بیان کرد: این موضع گیری می‌تواند برای فلسطین سرنوشت ساز باشد؛ حزب الله لبنان کابوس رژیم صهونیستی است و ورود آنان به درگیری می‌تواند جنگ را وارد فاز جدیدی کند.

وی افزود: اسرائیل به خوبی می‌داند که مقاومت در آماده‌ترین شرایط خود در تاریخ قرار دارد و شمارش معکوس برای نابودی آنان آغاز شده است.

امام جمعه کیش همچنین تقابل استکبار جهانی با جمهوری اسلامی را یک تقابل اندیشه‌ای و راهبردی دانست و گفت: امروز قدرت راهبردی جمهوری اسلامی در منطقه، لرزه بر تن استکبار و حامیانش افکنده است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریکا، بیان کرد: پس از تسخیر سفارت امریکا و رسوا شدن برخی اسناد مشخص شد که این سفارتخانه در واقع یک لانه جاسوسی بوده که برای شکست و تضعیف ایران در تلاش بوده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha