دستور رسیدگی ویژه به پرونده آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد لنگرود

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه به رئیس کل دادگستری استان گیلان دستور بررسی علت حادثه آتش سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در لنگرود را صادر کرد.

به گزارش ایرنا از قوه قضاییه، حجت‌الاسلام ‎والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز جمعه در پی آتش ‎سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در لنگرود که تا این لحظه به کشته شدن ۲۷ نفر منجر شده است، در دستوری به رئیس کل دادگستری استان گیلان تاکید کرد با حضور در محل نسبت بررسی علت حادثه همچنین استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی برای کمک به اطفا حریق و کمک به افراد حادثه ‎دیده اقدام کنند.

دادستان کل کشور نیز خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان دستور بررسی دقیق و رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع و اثرگذار با عامل یا عاملان و کسانی که در این حادثه قصور، تقصیر و سهل‌انگاری داشته‌اند را صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد روز جمعه در پیامی ضمن تسلیت به خانواده‌های متوفیان و آرزوی بهبودی هرچه سریعتر مجروحان و مصدومان، با تاکید بر تشکیل سریع پرونده و تکمیل تحقیقات و شناسایی تمامی ابعاد این حادثه تاسف‌برانگیز بر همکاری همه دستگاه‌های متولی و اداره کل پزشکی قانونی استان گیلان در شناسایی اجساد و تحویل به خانواده‌های متوفیان و فراهم آوردن زمینه یک دادرسی سریع و عادلانه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه طی شدن روند قضایی در دادسرا و دادگاه در کوتاه‌ترین فاصله زمانی ممکن التیامی بر زخم خانواده‌های متوفیان و مصدومان این حادثه خواهد بود بر برخورد قاطع و اثرگذار با همه کسانی که در این حادثه قصور و تقصیر دارند تاکید کرد.

به گزارش ایرنا ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان صبح جمعه ۱۲ آبان به ایرنا گفت: وقوع آتش سوزی در یک کمپ ترک اعتیاد در شهرستان لنگرود ۲۶ فوتی و ۱۴ مجروح برجای گذاشت.

محمد جلایی افزود: این حریق ساعت ۵:۴۵ دقیقه صبح امروز در کمپ ترک اعتیاد به نام گام اول رهایی واقع در ابتدای جاده کومله شهرستان لنگرود رخ داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha