بالغ بر ۸۰ مصوبه بمنظور توسعه شهرستان شاهین شهر و میمه مصوب شد 

اصفهان - ایرنا - بالغ بر ۸۰ مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان شاهین شهر و میمه در جریان شورای اداری مشترک استان اصفهان و این شهرستان به تأیید و تصویب رسید.

به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه در محل فرمانداری این شهرستان گفت: ۱۹ مصوبه در حوزه اقتصادی، ۳۵ مصوبه در حوزه زیرساختی و عمرانی و ۲۶ مصوبه فرهنگی در این نشست به تصویب رسید.
سید رضا مرتضوی افزود: در این راستا پروژه‌های مهم شهرستان در حوزه‌های مسکن، توسعه زیرساخت‌های اقتصادی، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان مورد توجه قرار گرفتند.
وی در باره مازوت سوزی در فصل سرد سال گفت: در ۲ سال گذشته جلسات متعددی در سطح ملی برگزار شد و مراتب و شرایط استان برای وزیر کشور، ریاست‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تشریح و تلاش شد تا اصفهان را به نحوی معرفی کنیم تا از شرایطی که به خاطر سوخت مازوت بر استان اصفهان تحمیل می‌شود آگاه باشند.
استاندار اصفهان اظهار امیدواری کرد که این تلاش‌ها بمنظور محدودسازی مازوت سوزی در اصفهان به نتیجه برسد.
وی یادآور شد: از ساعت شش صبح امروز در شهرستان شاهین شهر و میمه حضور یافتیم و رؤسای دستگاه‌های استان پروژه‌های مختلفی را بازدید و برنامه‌های متعددی را دنبال کردند.
مرتضوی افزود: در شهرهای گرگاب، میمه، وزوان و گز پروژه‌ها رصد شد که با حمایت مسوولان شهرستان اقدامات بسیار خوبی در این شهرستان انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های متعدد حوزه بهداشت و درمان، آموزشی، عمرانی و زیرساختی در جریان این سفر افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، استاندار اصفهان امروز (پنجشنبه )در راستای بیست‌وششمین سفر شهرستانی به شاهین شهر و میمه سفر کرد.
حضور در گلزار شهدای میمه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید و آغاز بهره‌برداری رسمی از سی‌تی‌اسکن بیمارستان حضرت محمد (ص) میمه، افتتاح پروژه‌های عمرانی وزوان، بازدید از ارگ تاریخی مورچه خورت، پروژه نهضت ملی، جاده شهر گرگاب و کتابخانه عمومی گز از جمله بازدیدهای امروز استاندار و معاونان بود.
بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن شاهین شهر، استخر نیمه ساز ورزشگاه ملت، افتتاح زمین چمن ورزشگاه ملت، دیدار با نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهرستان، ملاقات مردمی، برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان و دیدار با خانواده شهدای والامقام شهرستان از دیگر برنامه های سفر استاندار اصفهان به شهرستان شاهین شهر و میمه بود.
در این سفر همچنین نشست و گفتگوی نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان برگزار شد.
جلسه با فعالان اقتصادی (اصناف، کشاورزان و دامداران) و کارگروه تسهیل و حمایت از سرمایه گذاری ویژه شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برگزار شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز ضمن حضور در ملاقات مردمی و گفتگو با مردم شهرستان در شورای اداری مشترک استان و شهرستان حضور خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در بازدید و افتتاح پروژه‌های عمرانی استاندار اصفهان را همراهی کردند و روز گذشته نیز با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شاهین شهر و میمه دیدار و گفتگو کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha