۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۵۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85278632
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساماندهی اتباع غیرمجاز البرز تا خروج کامل از کشور ادامه دارد

کرج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تاکید بر موضوع ساماندهی اتباع غیرمجاز در استان گفت: ساماندهی اتباع غیرمجاز استان تا خروج کامل آنان از کشور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " مرتضی ولی پوری" روز پنجشنبه در چهل و نهمین نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز افزود: طبق دستور استاندار البرز، شناسایی، ساماندهی و جمع آوری اتباع غیرمجاز خارجی در استان بصورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ضمن طرح مسایل و مشکلات محدوده کرج نو در شهرستان کرج از سوی مدیر محله و صدور دستورات لازم، گفت: به منظور ایجاد رفاه و عدالت اجتماعی همواره باید خدمات رسانی به عموم شهروندان و کلیه مناطق به صورت عادلانه انجام شود.

ولی پوری همچنین با اشاره به ضرورت زیباسازی سیما و منظر شهری، افزود: طبق تصمیمات اتخاذ شده در اسرع وقت جمع آوری سد معبر و دستفروشان و اغذیه فروشان غیرمجاز باید در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

ساماندهی اتباع غیرمجاز البرز تا خروج کامل از کشور ادامه دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز ضمن رونمایی از پوستر اولین کنگره شعر و داستان تحت عنوان "در مسیر روح الله" که با همکاری و مشارکت استانداری البرز و نهادکتابخانه های استان انجام می پذیرد، گفت: برگزاری این کنگره می تواند نقطه عطفی در معرفی و رشادت های شهید "روح الله عجمیان" در قالبی نو و خلاق باشد.

علاقمندان به شرکت در کنگره در مسیر روح الله می توانند آثار خود را از ۱۲ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ به دبیرخانه کنگره در ۲ بخش شعر و نثر و در ۲ گروه سنی نوجوان و بزرگسال ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha