۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبر: 85278597
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هتل لاله و آبدرمانی سبلان سرعین بازسازی می‌شود

۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶
کد خبر: 85278597
هتل لاله و آبدرمانی سبلان سرعین بازسازی می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران گفت: هتل لاله و آبدرمانی سبلان شهرستان سرعین برای ارتقای خدمات به گردشگران داخلی و خارجی، طبق استانداردهای روز بازسازی می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، علی همتی روز پنجشنبه در دیدار با استاندار اردبیل، اظهار کرد: باتوجه به ظرفیت‌های ویژه گردشگری استان اردبیل و انتخاب اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در سال ۲۰۲۳، تمایلات بسیاری جهت ورود گردشگران خارجی به استان اردبیل مشاهده می‌شود.

وی افزود: اقدامات قبل از عملیات اجرایی بازسازی هتل سبلان سرعین اعم از طراحی هتل، لابی و دیگر نقاط هتل در حال تدوین است و نظرات و پیشنهادات استاندار محترم اردبیل هم لحاظ خواهد شد.

همتی همچنین گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری، حداقل ۵۰ درصد هتل لاله سرعین با اشغال کمتر از ۵۰ درصد در حین عملیات اجرایی، به شکل مطلوب و مناسب بازسازی شود.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران ادامه داد: مرحله انتخاب مشاور برای آبدرمانی سبلان سرعین انجام شده است و پروژه، نیازمند مقاوم سازی فنی و عمرانی است که پس عملیات بازسازی در سطح بالا آغاز خواهد شد.

هتل لاله و آبدرمانی سبلان سرعین بازسازی می‌شود

وی یادآورشد: با وجود صدور دستورات مقام عالی استان اردبیل در رابطه با پرداخت تسهیلات، در بازسازی هتل لاله و آبدرمانی سبلان منتظر پرداخت تسهیلات نخواهیم بود و عملیات‌های اجرایی آغاز خواهد شد.

به گزارش ایرنا شهرستان گردشگرپذیر سرعین در استان اردبیل با واحدهای آب‌گرم و آب‌درمانی متعدد و امکانات اقامتی و تفریحی متنوع، از مقاصد اصلی گردشگران و مسافران به‌ویژه در فصل تابستان است.

وزیران گردشگری کشورهای عضو اکو شهر اردبیل را برای سال ۲۰۲۳ به عنوان پایتخت گردشگری این کشورها انتخاب و تصویب کرده اند و با برگزاری برنامه‌های متنوع در این راستا، بر حضور گردشگران خارجی در اردبیل افزوده شده است.

استان اردبیل با جذابیت‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، اقتصاد و مذهبی در شمال غربی ایران و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha