۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85278581
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۹ روستای گلپایگان به شبکه آبرسانی متصل می‌شوند

اصفهان- ایرنا- مدیر آبفا گلپایگان گفت: با اجرای طرح آبرسانی از تصفیه‌خانه آب به برخی از روستاها که با همکاری ارگان‌های مختلف صورت گرفت، ۱۹ روستای این شهرستان تا پایان سالجاری به شبکه تصفیه‌خانه آب متصل می‌شوند.

به گزارش ایرنا، ناصر دهقادنی روز پنجشنبه در بازدید از نحوه اجرای طرح آبرسانی از تصفیه‌خانه آب به برخی از روستاها در گلپایگان افزود: طرح آبرسانی در شهرستان گلپایگان از تصفیه‌خانه آب شامل شهرهای گلپایگان و گلشهر و گوگد و ۵۲ روستا می‌شود.
ظرفیت تصفیه‌خانه آب گلپایگان ۳۳۰ لیتر است که از سد کوچری آب مورد نیاز آن تامین و تا افق سال ۱۴۲۰ پیش بینی و تخصیص داده خواهد شد.
وی ادامه داد: در زمان حاضر ۲۰ روستا به شبکه آبرسانی تصفیه‌خانه گلپایگان متصل هستند و تا پایان سال ۱۹ روستای دیگر نیز به این شبکه وصل می‌شوند.
مدیر آبفا گلپایگان اظهار داشت: برای اجرای این طرح بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که در عملیات آن بیش از ۲۰ هزار متر شبکه کار گذاشته خواهد شد و با اتمام آن حدود ۸۰ درصد از روستاهای شهرستان گلپایگان به شبکه آبرسانی تصفیه‌خانه آب متصل خواهند شد.
وی بیان کرد : هم اکنون محدودیت برداشت ۳۳۰ لیتر آب برای شهرستان گلپایگان وجود دارد و باید مصرف آب از سوی شهروندان مدیریت شود.

دهقانی همچنین یکی دیگر از راهکارهای مهم در این زمینه را اصلاح شبکه آبرسانی در نقاط مختلف شهرستان اعلام کرد که با برنامه‌ریزی آبفا و همکاری دیگر ارگان‌ها، برای تحقق آن گام برداشته خواهد شد.

شهرستان گلپایگان با یکصد هزار نفر جمعیت در ۱۸۰ کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha