۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85278524
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری چهار سارق در خرم آباد و اخبار کوتاه انتظامی لرستان

خرم آباد - ایرنا - دستگیری چهار سارق و کشف ۱۳ فقره انواع سرقت در خرم آباد ، ۹ خرده فروش مواد مخدر در دورود و سوداگر مرگ و کشف مواد مخدر در کوهدشت سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز پنجشنبه یازدهم آبان ماه است.

دستگیری چهار سارق و کشف ۱۳ فقره انواع سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری ۴ سارق و کشف ۱۳ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه و اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجراء شد.

وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح ماموران انتظامی خرم آباد موفق به دستگیری ۴ سارق سابقه دار شدند که در ادامه روند تحقیقات پلیس به ۱۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ قاسمی در پایان با اشاره به این که متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در دورود

فرمانده انتظامی دورود ازشناسایی و دستگیری ۹ خرده فروش و کشف ۲ کیلو و ۸۶۰ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ جمشیدسیاه منصور روز پنجشنبه اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، کلانتری های، پاسگاها، یگان امداد و پلیس های تخصصی دورود در راستای برنامه های مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر موفق به شناسایی ۹ فروش مواد افیونی در این شهرستان شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی به مخفیگاه این افراد اعزام و طی چندین عملیات آنان را دستگیر و در بازرسی از مخیگاهشان ۲ کیلو و ۸۶۰ انواع مواد مخدر کشف کردند.

دستگیری سودا گر مرگ و کشف مواد مخدر در کوهدشت

فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف سه کیلوگرم تریاک دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی امانی اظهار داشت: در تداوم طرح های مبارزه با سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کوهدشت با انجام اقدامات و رصدهای اطلاعاتی موفق به شناسایی یک فرد قاچاقچی مواد مخدر شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل وی مقدار سه کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت در پایان با بیان این که ماموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده ای فرصت طلب به اهداف شوم خود برسند، گفت: متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha