۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۳۷
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 85278443
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سفارش انلاین شیرینی کرمان از بهترین قنادی‌ها

در کرمان انواع غذاها و شیرینی‌های لذیذ و خاص وجود دارد که در این مقاله با شیرینی‌های کرمان آشنا شده و مکان های معتبر برای سفارش شیرینی و خرید آنلاین به شما معرفی می شود.

کرمان یکی از شهرهای پرمسافر ایران بوده و از نظر جغرافیایی، در قسمت جنوب شرقی کشور واقع شده است. این شهر با جاذبه‌های تفریحی، تاریخی، گردشگری و مذهبی بزرگ، مکانی جذاب برای گردشگران ایرانی و خارجی است. علاوه بر این، در کرمان انواع غذاها و شیرینی‌های لذیذ و خاص را هم می‌توانید ببینید که قرار است در این مطلب، با شیرینی‌های کرمان آشنا شویم و جاهایی را معرفی کنیم که امکان سفارش انلاین شیرینی های کرمان از آن‌ها وجود دارد.

شیرینی‌های معروف کرمان کدامند؟

زمانی که پای خود را به شهر کرمان می‌گذارید، با ورود به هر خانه‌ای می‌توانید ردپایی از شیرینی‌های مربوط به این شهر را ببینید. این محصولات در بسیاری از شیرینی‌فروشی‌ها نیز به فروش می‌رسند. در اینجا به معرفی چند نمونه از انواع شیرینی خشک کرمان خواهیم پرداخت:

کلمپه: ترکیبی از خرما و گردو است که در داخل بافتی خمیری قرار گرفته و برای تهیه آن از طعم‌دهنده‌هایی مانند هل، گلاب و دارچین استفاده می‌شود. کلمپه در طعم‌های زعفرانی و ساده و با روغن حیوانی پخته می‌شود.

قطاب: قطاب از خاک قند و بادام تهیه شده و نوع کرمانی آن حاوی پسته یا گردو است. قدمت پخت این شیرینی خوشمزه به دوران هخامنشیان بازمی‌گردد.

کماچ سهن: برای تهیه خمیر این شیرینی از جوانه گندم استفاده می‌شود و به دلیل استفاده از ادویه‌های خاص و گیاهان معطر دارویی برای درست کردن آن، این شیرینی بسیار جذاب خواهد بود.

برشتو: برشتو یکی از شیرینی‌های محبوب در کرمان است. این شیرینی با استفاده از آرد سرخ شده و اشکال لوزی تهیه می‌شود. ترکیبات دیگر شامل روغن، پودر هل، آرد نخودچی، شکر یا خرما هستند. برشتو یک شیرینی سنتی و خوشمزه است که مورد توجه قرار دارد.

حلوای پسته: حلوای پسته یک محصول اصیل کرمان است که به دلیل تولید پسته در این منطقه، محبوبیت بالایی دارد. این شیرینی با استفاده از ترکیب پودر پسته، آرد، کره، پودر قند، زعفران، گلاب و هل تهیه می‌شود و طعم بی‌نظیری دارد. حلوای پسته یکی از سوغاتی‌های برجسته کرمان است.

این شیرینی‌ها به عنوان سوغاتی‌های محلی کرمان به حساب می‌آیند و همانطور که مشاهده کردید، هر کدام دارای طعم و مزه‌ای خاص بوده و نمادی از فرهنگ و آداب و رسوم منطقه کرمان هستند.

سفارش آنلاین از شیرینی فروشی‌های خوب کرمان

سفارش انلاین شیرینی کرمان از بهترین قنادی‌ها

شما می‌توانید هر کدام از شیرینی‌های معرفی شده را از طریق اپلیکیشن یا سایت اسنپ فود به صورت آنلاین سفارش داده و آن را در محل آدرس تحویل بگیرید. معیارهای انتخاب یک قنادی خوب شامل تازگی و کیفیت شیرینی‌ها، تنوع محصولات، امکان سفارش آنلاین، ارسال سفارشات، خدمات مربوط به مجالس و ارائه شیرینی‌های رژیمی بوده و قنادی‌های با پخت روزانه نیز قادرند شیرینی‌ها را تازه و به موقع برایتان ارسال کنند. اسامی زیر شامل چند نمونه از قنادی‌های معروف و معتبر در کرمان است که امکان ثبت سفارش آنلاین از آن‌ها را خواهید داشت:

شیرینی سرای خانواده کرمان

شیرینی سرای خانواده کرمان یکی از محبوب‌ترین شیرینی فروشی‌ها این شهر است. این فروشگاه در خیابان چمران و نبش کوچه ۷ واقع شده و فروشگاه انواع شیرینی‌های مشهور کرمان را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. برای سفارش انلاین شیرینی کرمان ، شیرینی سرای خانواده یکی از بهترین گزینه‌ها است.

شیرینی پاپا

قنادی پاپا در خیابان بهشتی کرمان، یک فروشگاه شیک و مدرن است که شیرینی‌های اصیل کرمانی را با طرح و تزئینات جذاب عرضه می‌کند. برای خرید شیرینی آنلاین در کرمان، به قنادی پاپا سر بزنید. شیرینی‌های این قنادی، طعم و کیفیت بسیار خوبی دارند.

شیرینی حاج خانم

شیرینی حاج خانم نیز در کرمان شناخته شده بوده و آدرس آن در بلوار رضوان ۶ و پلاک ۳۲ قرار دارد. شیرینی فروشی حاج خانم مجموعه‌ای از شیرینی‌ها و سوغاتی‌های متنوع را ارائه می‌دهد و برای تولید آن‌ها از مواد اولیه درجه یک استفاده می‌کند.

شیرینی سرای حمید شعبه ۲

شیرینی سرای حمید شعبه ۲، در خیابان هزار و یک شب قرار دارد. این فروشگاه محصولات متنوعی را ارائه می‌دهد که در میان آن‌ها می‌توانیم به انواع سوغات کرمان، وسایل تولد، شیرینی خامه‌ای، شیرینی خشک، کیک، آجیل و خشکبار، شکلات و شیرینی سنتی اشاره کنیم.

شیرینی جمالی

شیرینی سرای جمالی در خیابان خواجو شهر کرمان، یک مجموعه لوکس و معروف است. این فروشگاه شیرینی‌های با طرح و تزئینات منحصر به فرد را ارائه می‌دهد. برای سفارش آنلاین شیرینی های کرمان با طرح‌ها و تزئینات متنوع در کرمان، حتما سری به جمالی بزنید.

سریع‌ترین راه خرید شیرینی در کرمان چیست؟

سفارش انلاین شیرینی کرمان از بهترین قنادی‌ها

سفارش آنلاین شیرینی های کرمان، سریع‌ترین راهی است که می‌توانید برای چشیدن طعم آن‌ها انتخاب کنید. برای این کار کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود شوید و با انتخاب گزینه مربوط به شیرینی، لیستی از بهترین شیرینی فروشی های کرمان را ببینید و در نهایت بهترین گزینه را از میان آن‌ها انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از کدهای تخفیفی که دربازه‌های زمانی مختلف در نظر گرفته می‌شود نیز بهره‌مند شوید. محصولاتی که شما انتخاب می‌کنید، در نهایت با بسته‌بندی کاملا بهداشتی و تازه به دستتان خواهند رسید. در پایان، اگر شما هم شیرینی فروشی خاصی را در کرمان می‌شناسید که کیفیت محصولات آن در سطح بالایی قرار گرفته، نامش را به لیست ما اضافه کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha