۱۱ آبان ۱۴۰۲، ۹:۲۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85278298
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنرمند بوشهری در جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزی خوش درخشید

بوشهر-ایرنا- بردیا بهرام نژاد هنرمند جوان بوشهری برای سومین‌ سال متوالی برگزیده چهل و یکمین « جشنواره فرهنگی و هنری فردا » شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، این دوره از جشنواره با حضور برترین نوازنده های جوان هر استان در اردوگاه شهید باهنر به میزبانی پایتخت برگزار شد.

« بردیا بهرام نژاد » نوازنده جوان سازهای بادی بوشهر در این دوره از جشنواره به تکنوازی « نی‌انبان » و به همنوازی با نوازندگان نواحی دیگر پرداخت.

پس از اجرا با حضور هئیت داوران جشنواره در روز اختتامیه نام «بردیا بهرام نژاد» برای سومین سال متوالی به عنوان برگزیده در نوازندگی « نی‌انبان » اعلام شد.

بهرام نژاد پیش از این نیز سابقه درخشش در جشنواره‌های مختلف را در کارنامه دارد.

هر ساله آموزش و پرورش به منظور ایجاد روحیه همکاری، رقابت و نشاط دانش آموزان در کنار علم آموزی، اقدام به برگزاری جشنواره ها و مسابقات مختلف می کند که یکی از رویداد های مهم هنری در چند سال اخیر، « جشنواره فرهنگی هنری فردا » بوده است.

این جشنواره در راستای تحقق بخشی به اهداف « سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین» در تربیت هنری، زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری توسط آموزش و پرورش برگزار می شود. در این جشنواره دانش آموزان می توانند در بسیاری از شاخه های هنری مانند نمایش، سرود، تئاتر بر اساس علاقه مندی خود شرکت و به رقابت بپردازند.

در سال گذشته بر اساس اطلاعیه سایت آموزش و پرورش، ثبت نام چهل و یکمین « جشنواره فرهنگی هنری فردا » در 80 رشته مختلف ویژه سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم از دهه دوم بهمن ماه در شهر های مختلف و به صورت درون مدرسه ای و استانی آغاز شد.

بر این اساس دانش آموزان توانستند با مراجعه به مدیر مدرسه به صورت حضوری در مرحله اول که درون مدرسه ای بود ثبت نام کنند. مرحله استانی نیز از بین دانش آموزان منتخب توسط مدیران مدارس و از مرحله درون مدرسه ای انتخاب شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha