گیتی‌پسند اصفهان از سد سایپا تهران گذشت

اصفهان-ایرنا-تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان در سومین دیدار خود در لیگ برتر والیبال ایران از سد تیم سایپا تهران گذشت به دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت ها دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم گیتی‌پسند اصفهان شامگاه چهارشنبه در چهارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال، در سالن مخابرات اصفهان موفق شد در سه سِت پیاپی، مقابل تیم سایپا تهران به پیروزی برسد.

تیم اصفهانی در این دیدار موفق شد با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۶ بر ۲۴ حریف تهرانی را با شکست بدرقه کند.

تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان در هفته اول رقابت‌های لیگ‌برتر والیبال در حالی که میزبان تیم شهرداری ارومیه بود، با نتیجه قاطع سه بر صفر این تیم را از پیش رو برداشت ولی در هفته دوم در اردکان یزد میهمان تیم چادرملو بود که مقابل این تیم پرمُهره بازی را با نتیجه سه بر صفر واگذار کرد و امروز در سومین دیدار خود در لیگ برتر توانست از سد تیم سایپا تهران بگذرد و به دومین پیروزی خود در این دوره از رقابت ها دست پیدا کند.

تیم سایپا نیز در هفته نخست لیگ برتر والیبال مقابل تیم مدعی شهداب یزد به میدان رفت که در سه ست متوالی از این تیم شکست خورد و در هفته دوم در جدال خودروسازان بازنده بود و بازی را با نتیجه سه بر ۲ به پیکان تهران واگذار کرد و امروز نتوانست از شاگردان عقیلی در تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان امتیازی را کسب کند.

در این دیدار، نماینده سازمان لیگ، محمدعلی امیدی، ناظر فنی و داوری، امیر صداقت، داور اول، داوود نافعی و داور دوم، علیرضا پوردهقان بودند.

به گزارش ایرنا، پس از برگزاری دیدارهای امشب، تیم والیبال گیتی‌پسند اصفهان با سه امتیاز و با معدل ۰.۹۸۶ در رده ششم و تیم سایپا تهران نیز با یک امتیاز و معدل ۰.۸۴۷ در رده دوازدهم جدول ۱۴ تیمه لیگ برتر والیبال کشور قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha