پنج طرح شهید "پناهی" در شهرستان سلسله افتتاح شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۹ طرح شهید پناهی در شهرستان سلسله درحال اجراست که تاکنون از این مجموع پنج طرح افتتاح شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یونس بهاروند ایرانیا روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح مدرسه ۲ کلاسه سراب صندل شهرستان سلسله عنوان کرد: امروز علاوه بر مدرسه ۲ کلاسه سراب صندل، مدرسه ۲ کلاسه سراب شهباز و مدرسه۲ کلاسه کشورزه سفلی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: مدرسه سراب صندل با زیر بنای ۷۵ متر، مدرسه سراب شهناز با زیر بنای ۶۵ و اعتباری بیش از ۲۴ میلیارد ریال افتتاح شد، همچنین مدرسه ۲ کلاسه کشورزه سفلی با مساحت ۷۵ مترمربع و اعتبار ۱۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان با اشاره به اینکه در شهرستان‌ سلسله ۹ پروژه در قالب طرح شهید پناهی در دستور کار قرار گرفت، بیان کرد: تاکنون پنج پروژه طرح شهید پناهی در شهرستان سلسله افتتاح و چهار مدرسه دیگر که پیشرفت فیزیکی آنها بالای ۷۰ درصد است، ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: سلسله اولین شهرستانی است که طرح شهید پناهی در آن به طور کامل تا یک ماه دیگر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف‌گذاری تکمیل ۱۷۰ کلاس درس در مهرماه سال جاری بود، اظهار کرد: اما با کار جهادی همکاران و با توجه به اوج محرومیت ۱۷۰ کلاس درس را به ۲۸۲ کلاس یعنی ۶۶ درصد بیشتر از برنامه تعیین شده افزایش دادیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha