پیام تسلیت رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در پی درگذشت استاد مرید محمدی

تهران- ایرنا- محمود شالویی رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی با صدور پیام تسلیتی، درگذشت استاد مرید محمدی شاعر آئینی انقلاب را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در متن پیام تسلیت رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در پی درگذشت استاد مرید محمدی شاعر آیینی انقلاب آمده است:

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

چون جان سپردنی ست به هر صورتی که هست در کوی عشق خوشتر و در آستان دوست

مرید محمدی شاعر، ترانه سرا و ادیب معاصر استان چهارمحال و بختیاری چهره‌ای شاخص و سترگ در عرصه‌ ادب و فرهنگ این سرزمین بود که سالیان طولانی از عمرگرانمایه خود را صرف توسعه فرهنگ و ادب و آموزش نمود و ضمن ارائه آثاری ماندگار، دانش‌آموزان و علاقمندان بسیاری را نیز تربیت کرد.

تسلط ویژه و اشراف ایشان به شعر فارسی در قالب‌های متفاوت و گونه‌های ادبی همواره جذاب، شنیدنی و دلپذیر بود و از سالیان دور تا کنون همچنان رواج و رونق خویش را حفظ نمود.

پیام تسلیت رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی در پی درگذشت استاد مرید محمدی

بدیهی است که فقدان این معلم صمیمی برای جامعه فرهنگی و ادبی خاصه در استان هنرپرور و فرهنگ مدار چهارمحال و بختیاری اندوهی فراموش نشدنی است.

انجمن آثار و مفاخر فرهنگی این مصیبت را به اهالی فرهنگ و ادب و خانواده آن زنده‌یاد تسلیت گفته و از خداوند منّان برای ایشان مغفرت، آرامش ابدی و برای بازماندگان، صبر جزیل، صحت و سربلندی آرزومند است.

محمود شالویی

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی

یکم تیرماه ۱۴۰۲ رییس انجمن آثار و مفاخر ایران از شاعر پیشکسوت چهارمحال و بختیاری عیادت کرد.

مرید محمدی پژوهشگر و شاعر پیشکسوت و برجسته استان چهارمحال و بختیاری بامداد هشتم آبان ۱۴۰۲ در سن ۷۹ سالگی در شهرکرد درگذشت.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha